محارم اخواتي المحترمات محارم (1 المشاهدين)

  • بادئ الموضوع بادئ الموضوع El_5dewy
  • تاريخ البدء تاريخ البدء
  • Tagged users Tagged users لا شيء

El_5dewy

| الوزير | Team X

طاقم الإدارة
مدير
المالك
الوزير
TEAM X
النقاط
113,273
انا محمود ، عايش في شقة في منطقة شبه راقية في القاهرة مع ماما واختي الكبيرة هبه واختي الصغيرة فرحة ، هوصفهم بالظبط بسشوية قدام



بابا اسمه ابراهيم وشغال في الامارات وبينزل اجازة اسبوع كل ست شهور او اكتر وملهوش دور في القصة



ماما اسمها ناهد عندها 46 سنة وعندها مشغل خياطة كبير وبتحبه جداً وبتفضل طول اليوم في الشغل مع البنات اللي شغالين معاها ، كليوم تفطر معانا وتتغدى مع البنات في المشغل وترجع على اخر اليوم تتعشى معانا ، وهي برضو ملهاش دور في القصة بس حابب اقولكمانها لون بشرتها ابيض جداً ولون عيونها زرقاء ودي حاجة انا واخواتي ورثناها منها



اختي الكبيرة هبه عندها 24 سنة وفي كلية طب بشري ، بشرتها بيضا وعيونها زرقا زي ماما وجسمها فرنساوي وملامح وشها جميلة فشخوشكلها عموماً كيوت وزي القمر ، اختي هبه محترمة جداً وملتزمة وطبعها هادي ولبسها دايماً واسع ومحتشم والمنطقة كلها بتحلف باخلاقها



اختي الصغيرة اسمها فرحة وبنقولها رورو ، عندها 15 سنة بس جسمها مليان ومربرب ولحمها ابيض وطري وناعم ودلوعة خالص فيحركاتها وكلامها وبرضو اخدت من ماما البياض والعيون الزرقا



انا بقى اسمي محمود وبيتقالي مودي عندي 18 سنة في تالتة ثانوي وجسمي مفيش فيه شعر خالص وانعم من جسم البنات ، جسميمليان شوية وطري بس مش تخين يعني وطبعاً زي اخواتي ابيض بس عيوني سودا زي بابا



حياتنا هادية جداً بنصحى الصبح نروح مدارسنا وماما تروح شغلها وبنرجع انا واخواتي بنتغدا مع بعض وطبعاً اختي هبه هي الليبتعملنا الغدا علشان ماما بترجع من الشغل متأخر ، ودايماً انا واخواتي مع بعض في الشقة بنذاكر شوية ونلعب شوية ونمسك موبايلاتناشوية ، زي اي عيلة يعني وعلاقتنا ببعض حلوة جداً ، عندي 4 صحابي في المدرسة دول احيانا بيجو البيت نلعب بلايستيشن مع بعض اواروحلهم انا عند بيت حد منهم ونتجمع ، بس اقرب حد ليا من صحابي دول هو ياسر ده اكتر حد بقابله وبيجيلي البيت وبروح عنده البيتوبنروح الدروس مع بعض

وصاحبي ياسر ده هو برضو اكتر حد صايع في الشلة يعني احنا عرفنا يعني ايه سكس منه هو ، وكمان كنت احياناً كتير بشوفه بيبصعلى اجسام اخواتي لما يكون داخل الشقة عندنا



وفي يوم جالي ياسر الشقة وخبط على الباب وفتحتله اختي هبه وهي كانت لابسه بجامه واسعة ومحتشمه بس اختي مش محتاجه تلبسضيق علشان تبقى سخنة ، هي في كل حالاتها توقف اي زب

المهم اختي فتحت لياسر الباب وهو سألها مودي فين قالتله جوه في الاوضه بتاعته

ومشيت اختي قدامه راحه المطبخ وياسر فضل شوية باصص على طيزها في بنطلون البجامة وبعدين دخل عندي الاوضة ولقاني بلعببلايستيشن قعد جنبي على الكرسي وكان متلخبط وشكله هايج

لعبنا شوية على البليستيشن وبعد كدا طلب مني نتفرج على سكس ، واحنا اصلاً متعودين كل فترة نتفرج على سكس على شاشة الكمبيوترعادي

المهم قولتله طيب اتأكد ان الباب مقفول وتعال وفعلاً عمل كدا وجه قعد على الكرسي وانا فتحت موقع من مواقع السكس وياسر اختار فيديوكانت البنت اللي فيه في نفس سن وجسم اختي هبه تقريباً



اتفرجنا شوية وبعدها كل واحد فينا طلع زبه وفضل يلعب فيه بس انا بالصدفة نزلت البنطلون اكتر شوية عن كل مرة ، يعني نزلته لحد فوقركبتي تقريباً يعني كانت فخادي ظاهرة وطيزي برضو بس علشان كنت قاعد على الكرسي فكانت فخادي بس اللي ظاهرة

واحنا بنتفرج وبنلعب في ازبارنا كنت ملاحظ ان ياسر كل شوية بيبص على فخادي وزبي ، وكان هايج فشخ وبيتكلم على البنت اللي فيالفيديو وعن كسها وطيزها وانه لو مسكها هيعمل كذا وكذا وكان باين عليه انه تعبان فشخ وانا كمان اندمجت في الفيديو وبقيت هايج زيه،وفضلنا نتفرج شوية وهو بيبص على فخادي وفجأه لقيته حط ايده على زبي ، انا اتفاجأت وبصيتله لقيته بيقولي تعال نريح بعض شويةاحنا كدا كدا مش لاقين كلبه تعبرنا ، قولتله ازاي يعني ؟ قالي انت تلعب في زبي وانا العب في زبك لحد ما نجيب لبنا ، ومسك ايدي فعلاًوحطها على زبه وفي الوقت ده كان هو بيلعب في زبي

انا عجبني الاحساس ده فشخ لاني اول مرة حد يمسك زبي وبرضو اول مرة المس زب حد وخصوصاً ان زب ياسر كان جميل اوي وسخنوواقف زي الحديدة

فضلت العب في زب ياسر وياسر بيلعب في زبي بس ايد ياسر كانت بتنزل لتحت شوية شوية ولقيته بقى بيلعب في بيضاني وبعدها برضوكانت ايده بتنزل لحد ما بقى بيحسس على فخادي ، بصراحة انا كنت في دنيا تانية ومش قادر اسأله بتعمل ايه وفضلت العب في زبه وهوبيحسس على فخادي البيضا وبيحرك ايده برومانسية فشخ وبعدها بيرجع تاني لبضاني بس لقيت ايده بتنزل بين فخادي وكان قاصديوصل لطيزي طبعاً

في الوقت ده مكانش حد فينا بينطق بكلمة وياسر فضل ينزل ايده بين فخادي ووصل لطيزي من تحت وبيلمس خرم طيزي وبيمشي صباعهعليه براحة وبيحاول ينزل ايده تحت طيزي ويمسكها بس مكانش واخد راحته علشان انا كنت قاعد على الكرسي

في الوقت ده انا كنت لسه بلعب في زبه وبتفرج على السكس اللي شغال ولقيت ياسر بيقولي ايه رأيك في زبي ؟ انا بصيت على زبه وقولتلهبصوت واطي "حلو" .. لقيته بيقولي تحب تمص ؟؟ انا فضلت ساكت مش بتكلم وبحرك ايدي على زبه ، لاقيته مسك دماغي ونزلها ناحية زبهواول ما شفايفي لمست زبه لقيت نفسي بفتح بوقي وبدخل زب ياسر في بوقي وبمصه ، واطلعه تاني والحس شوية على راس زبه بلسانيوبعدها افتح بوقي وادخله تاني واكمل مص

في الوقت ده انا كنت مايل بجسمي ناحية ياسر وطبعاً طيزي اتكشفت بالكامل وياسر استغل الفرصة ومد ايده ناحية طيزي وفضل يعصرفيها ويمشي ايده عليها ويحط صباعة على خرم طيزي ويدخل عقله من صباعه ، وانا كنت لسه بمص في زبه وعايش احساس ميتوصفش

ياسر قالي ممكن تقف يا مودي لو سمحت ، انا فوراً وقفت وبنطلوني وقع خالص على الارض

ياسر قالي خليك واقف واتفرج على الشاشة وسيب نفسك خالص وانا فعلاً عملت كدا ، ياسر راح ورايا ونزل على ركبته وبقت طيزي قداموشه ، ياسر قرب وشه من طيزي وفضل يبوس فيها ويعصرها بإيده ، كان بيبوس كل جزء في طيزي ويعض عضات خفيفة بسنانه ويفتحفلقات طيزي بإيده ويبوس فيها من جوه وطلع لسانه وبدأ يلحس طيزي ويمشي لسانه لفوق وتحت

انا كنت دايخ من المتعة وكنت حاسس اني هقع

بعدها ياسر وقف ورايا وفضل يبوس في رقبتي وزبه بيخبط في طيزي

ياسر قرب من ودني وقالي "ركز في الفيلم وسيب نفسك وانا همتعك" بعدها راح بجسمه لقدام ودخل زبه بين فلقات طيزي وانا هتجنن منسخونة زبه على طيزي

وفضل يرجع لورا ويطلع لقدام علشان يحك زبه بين طيزي وينزل على ركبته يلحس شويه ويدخل صباعه ويلعب في طيزي وبعدها حاول يدخلصباعين بس كان صعب يدخلوا

وقف وراح ناحية علبة زيت شعر كانت على الطرابيزه اخد منها شوية حطها على صوابعه ودهن شوية على خرم طيزي ، بعدها حاول تانييدخل صباعين ودخلوا فعلاً ، وفضل يوسع في طيزي ويلعب فيها ويحط زيت

بعدها وقف ومسك زبه وحط عليه زيت وقالي "ممكن توطي شوية وتمسك في الكرسي" انا عملت كدا وطبعاً طيزي اتفتحت قدامه وخرمطيزي ظهر اكتر وهو مسك زبه وحطه على خرم طيزي وفضل يحاول يدفعه لقدام لحد ما دخلت راس زبه جوا طيزي ، فضل يرجع لورا ويطلعلقدام وراس زبه بتدخل وتطلع من طيزي بسهولة وبعدها مسكني من وسطي وفضل يدفع زبه بالراحة خالص وزبه بيدخل واحدة واحدة جوهطيزي ، وانا كنت حاسس بزبه محشور جوايا وسخن نار ، وكنت حاسس بألم طبعاً بس المتعة كانت اكبر

في الوقت ده كان دخل نص زبه جوه طيزي وانا طلبت منه ميحاولش يدخل اكتر من كدا علشان بيوجعني

وهو فعلاً فضل واقف على كدا بس بيطلعه ويدخله

فضلنا على الحال ده خمس دقايق وبعدها قالي "هنزل لبني جوه طيزك" انا سخنت اكتر وحسيت برضو اني عايز انزل لبني ومسكت زبيوفضلت العب فيه وياسر من ورايا بيدخل زبه ويطلعه لحد ما سمعت ياسر بيقول آه آه وحسيت بحاجة سخنه بتنزل جوه طيزي وفي الوقت دهبرضو انا نزلت لبني على السجادة

وياسر عصر زبه كله جوه طيزي وبعدها سحبه ولبسنا هدومنا وقالي "انا همشي علشان اتأخرت" وطبعاً هو عمل كدا علشان فعلاً كنامكسوفين من اللي عملناه ومفيش كلام نقوله ، انا قدمته لحد الباب وياسر خرج وقفلت وراه الباب ودخلت الاوضة بتاعتي وانا مش مصدقاللي حصل ومش مصدق كمية المتعة اللي حسيت بيها ولقيت نفسي بخلع بنطلوني وبحط صباعي في طيزي وبلعب فيها وبطلع لعب ياسروبمصه



مرت الايام وزيارات ياسر كانت بتتكرر وكل مرة تقريباً كنا بنعمل نفس القصة دي وكان اقصى حاجة بيعملها انه بيدخل نص زبه وبينزل لبنهجوايا ويمشي

بس في مرة من المرات بعد ما مصيت زبه كويس وكان هو اللي طلب مني كدا وقالي انه عايز زبه يوقف زي الحديدة ، وبعد ما خلصت مصوكان زبه فعلاً على اخره لقيته راح ناحية الطرابيزة وفتح كيس كان جاي بيه من برا ، وطلع من الكيس امبوبة كدا زي الجل ، سألته ايه دهقالي ده ملزج ومخدر موضعي مخصص لممارسة الجنس الخلفي

بعدها راح من ورايا وفضل يلحس في طيزي ويدخل لسانه جوه خرم طيزي وبعدها مسك البرطمان ده وضغط عليه ونزل كمية منه جوه طيزيوفضل يلعب بصباعه شوية وقدر يدخل تلات صوابع ، وبعدها طلب مني اخد وضعية الكلب وراح من ورايا ومسك زبه ودفعه لقدام وبدأ زبهيدخل في طيزي شوية شوية لحد ما دخل كله جوايا ، وقتها مكنتش حاسس بألم كتير وبدأ ياسر يرجع لورا ويطلع لقدام بس كان لسه بيعملكدا بهدوء ، كنت حاسس ان طيزي مليانه بزبه السخن وياسر كان هايج خالص

لقيت ياسر بيقولي "طيزك سخنة نار يا مودي ولحمك طري كدا ازاي ؟ .. اومال طيز اختك هبه هتبقى عامله ازاي ؟"

انا بمجرد ما سمعت كلام ياسر عن طيز اختي هبه معرفش ايه اللي حصل بقيت هايج فشخ وزبي وقف على اخره

ياسر لاحظ ده واستغل الفرصة وقالي "انا هموت على طيز اختك هبه اكيد طيز اختك هتكون محدش لمسها قبل كدا ؟ اكيد هيكون خرمهاضيق"

وفي الوقت ده زاد من سرعته في النيك وبقى بيرزع في طيزي جامد وصوت خبط فخاده في طيزي كان عالي

بعدها لقيت ياسر بيكلمني كأني هبه ، يعني كان بيطلب مني امسك فلقات طيزي افتح طيزي اكتر فبيقول "افتحيلي طيزك يا هبه ، طيزكجامدة فشخ يا هبه ، خدي زبي جواكي ، انا هملي طيزك بلبني يا هبه"

وانا كنت سخنت على الاخر من اللي بيحصل ده ومسكت زبي وفضلت العب فيه ونزلت لبني وكانت اكبر كمية لبن نزلتها في حياتي

وفي نفس الوقت كان ياسر بيرزع في طيزي وبينزل "آه طيزك نار يا هبه هنزل جواكي يا هبه"

وحسيت بشلال لبن سخن بينزل في طيزي وحتى لما ياسر سحب زبه من طيزي انا فوراً مسكت زبه ومصيته وعصرت كل نقطة لبن فيهوبلعتها ، وبعدها لبسنا هدومنا وانتهى اليوم



واتكررت القصة دي اكتر من مرة وكان ياسر بيجي عندنا احياناً وبروح عنده البيت احياناً

وفي يوم كنت عنده في البيت وهو راكب فوقي ونازل فيا رزع بزبه ولقيت الباب بيتفتح وبيدخل باقي اصحابنا التلاتة

خالد واحمد وعبدالرحمن ، وواضح كدا انهم بيتفرجوا علينا بقالهم فترة علشان كانت ازبارهم واقفه زي الحديد

وانا بقيت مكسوف فشخ ومش عارف اتصرف ازاي ، ولقيت عبدالرحمن بيقول "متقلقش يا مودي احنا عارفين كل اللي بيحصل بينكم وياسرحكالنا كل حاجة واحنا عايزين نجرب الملبن ده" وكان يقصد طيزي طبعاً ومسكها وعصرها بإيده

انا كنت لسه مصدوم ومش بتكلم ، لقيت ياسر بيقول "يلا يا جماعة مش عايزين نضيع وقت اقلعوا هدومكم ومتقلقوش مودي طيزه تستحمل100 زب"

وفعلا خلال ثواني لقيت الاربعة عريانين ملط قدامي وازبارهم واقفه قدامهم ، كان عبد الرحمن اكتر حد هايج فيهم وكان عنيف شويةوبيضربني على طيزي

مصيت شوية لكل واحد منهم بالدور ، بدأت بعبد الرحمن وبعده خالد وبعده احمد

وفي الوقت ده كان ياسر بينيكني في طيزي وبعد كدا ياسر سحب زبه وقالهم "جهزتلكم طيزه يا رجاله"

وراح عبد الرحمن من ورايا ودفع زبه مرة واحدة في طيزي وفضل يرزع بزبه ويضرب بإيده على طيزي وفي نفس الوقت بمص لباقي العيال

وراح احمد زق عبد الرحمن وقاله كفاية كدا ودخل هو مكانه وفضل ينيك شوية وبعدها دخل خالد مكانه

وبقى الحال كدا لمدة ساعة وانا هموت من المتعة

وبعدها خالد قال انه عايز يجيبهم جوه طيزي بس عبد الرحمن اقترح عليهم انهم كلهم يجيبوا لبنهم على وشي زي الشرموطة ، وفعلاً كلهموافقوا وانا ركعت على ركبتي ورفعت وشي لفوق وقدامي اربع ازبار مشدودين على اخرهم ، وفضل العيال يلعبوا في ازبارهم لحد ما حنفيةلبن اتفتحت على وشي ، ولقيت عبد الرحمن مسك بقي وفتحه على الاخر ، وكلهم نزلوا لبنهم على وشي وفي بوقي وكانت كمية كبيرة فشخ ،انا بلعت كل اللي نزل في بوقي وبعدها عصرت ازبارهم واحد واحد وحتى اللبن اللي كان على وشي مسحته بصباعي وبلعته



بعدها لبسنا هدومنا وكنت همشي علشان الوقت اتأخر بس العيال طلبوا اننا نتكلم شوية



ياسر : استنى يا مودي هنتكلم شوية

انا : يسطا انا اتأخرت واكيد هيكون ماما رجعت من الشغل

ياسر : متقلقش هما خمس دقايق بس

انا : تمام انجزوا

ياسر : بصراحة العيال دي كانوا عايزين منك طلب

انا : طب ما يقولوا هما مكسوفين يعني

عبد الرحمن : بصراحة يا مودي احنا جربنا طيزك وهي حاجة متتوصفش بس احنا ملناش في الرجالة ، احنا نكناك علشان طيزك حلوة بس

انا : طيب وانا اعملك ايه ؟ اجبلكم بنات من الشارع يعني

خالد : لا من بيتكم

انا : يعني ايه ؟

ياسر : بس يا خالد علشان يفهم

عبد الرحمن : بصراحة يا مودي احنا نفسنا ننيك طيز اختك الدكتورة هبه

احمد : انا نفسي بس اشوفها عريانة قدامي

انا : يا جدعان انتو بتقولو ايه ؟

ياسر : هما قصدهم تظبطلنا الموضوع وتسهلنا الدنيا علشان ننيكها

انا : مستحيل يا جماعة اختي هبه محترمة وانتو عارفين كدا

عبد الرحمن : عارفين وعلشان كدا عايزينك تسهل الدنيا بطريقتك

ياسر : يعني مثلاً تمسك عليها غلطة ونذلها بيها وننيكها او اي حاجة زي كدا يا مودي

انا : اختي هبه مبتغلطش ومستحيل توافق على حاجة زي كدا حتى لو هتموت

عبد الرحمن : يا مودي ساعدنا علشان نبسطك وندلع طيزك الملبن دي كل يوم لو عايز وهيبقى الموضوع سر

انا : يا جماعة انتو بتطلبو مني حاجة مستحيل ، اختي هبه ممكن تخرب الدنيا علينا كلنا وتفضحنا ، انا ممكن اساعدكم تنيكوا اختي فرحةلو عايزين ، لكن هبه مستحيل



العيال بمجرد ما سمعوا كلمة فرحة عيونهم لمعت وبصوا شوية لبعض وقالوا تمام موافقين



ياسر : هتعمل كدا ازاي ؟

انا : معرفش بس فرحة صغيرة وممكن اضحك عليها بإي حاجة واخليها تيجي هنا معايا علشان نلعب مثلاً والباقي عليكم

عبد الرحمن : تمام اظبط الدنيا وهاتها هنا بإي طريقة ولما تيجي هنا هنلعب على احكام ونخليها تقلع هدومها او إي طريقة زي كدا

انا : تمام هشوف يوم مناسب واكلمكم



خرجت من بيت ياسر وروحت على البيت لقيت ماما واخواتي بيجهزوا العشا ، انا لأول مرة اركز مع جسم اخواتي وبقيت ببص على طيز هبهوفرحة ، وبقول لنفسي بصراحة العيال معاهم حق يتجننوا على جسمهم ، البنات ملكات جمال ، وركزت شوية مع فرحة وكانت طيزها زيالچيلي بتتهز مع كل حركة والبنت كلها دلع ولحمها ابيض زي التلج



اكلنا ودخلنا ننام وانا فضلت افكر في طلب صحابي ، وبفكر اعمل ايه وارفض ولا اقبل ، بس كانت فيه حاجة من جوايا بتقولي اقبل ، كاننفسي اشوف اختي وهي عريانه تحت ازبار اصحابي ، نفسي اشوفها بترضع ازبارهم واشوفهم بينتهكوا لحم طيزها وبينزلوا لبنهم فيطيزها وعلى وشها ، وقررت اني هنفذ الطلب



وفضلت اسبوع مروحتش عند حد من صحابي ومفيش حد منهم جالي البيت وكل اللي كنت بعمله اني ابص على طياز اخواتي واتخيلهاتحت زب حد من صحابي واضرب عشرة وانام

وفي اخر الاسبوع صحيت من النوم هايج فشخ ، بقالي اسبوع مفيش زب دخل في طيزي وكانت بتاكلني ، دخلت الحمام ولعبت فيها شويةوبعدها كنت لسه هايج قررت اني اروح لياسر ، بس قررت كمان اني انفذ الخطة واخد فرحة معايا ، طلعت من الحمام لقيت فرحة قدامالتلفزيون سألتها مش بتذاكر ليه وقالتلي انها خلصت مذاكرة

سألتها فين هبه قالتلي بتذاكر في اوضتها ، وبعدها قعدت جنبها على الكنبة وقولتلها تحبي ننزل نروح اي حتة بدل الملل ده ، لقيتها جاتعليا واترمت في حضني وقالتلي يلا انا هموت من الملل ، فجأة وبدون قصد لقيت ايدي على طيزها ، وحسست عليها وقولت في نفسي"معقول مممن اشوف الطيز دي بتتناك من صحابي بعد شوية" وقولت لفرحة غيري هدومك وانا هقول لهبه اننا نازلين نروح عند تيتا



وفعلاً فرحة غيرت هدومها ولبست تيشيرت وبنطلون قطن ضيق ولازق على طيزها وكان منظر طيزها مغري فشخ

وقبل ما ننزل من البيت كلمت ياسر وقولتله اجمع العيال علشان انا وفرحة جاين في السكة

واحنا في الطريق سألتني هنروح فين ؟ قولتلها هنروح عند صحابي نلعب شوية وهي طبعاً كانت تعرفهم علشان بيجوا عندنا البيت ، ووافقتوفرحت اننا هنروح نلعب



وصلت البيت وخبطنا على الباب وفتحلنا ياسر وقالنا اتفضلوا ، سألته مين في البيت وقالي صحابنا بس وان ابوه وامه عند اهل ابوهوهيرجعوا بالليل متأخر

انا اتطمنت وطلعت على السلم علشان العيال في الدور التاني ، وكانت اختي ماشيه ورايا ، وطبعاً ياسر تعمد يمشي اخر واحد علشانيبص على طيز فرحة ، وفعلاً شاف قدامه اجمل منظر ممكن تشوفه وكان لحم طيزها بيتهز مع كل سلمة من السلم ، ولقيته بيقول "ليلتناهتبقى نار"



طلعنا ودخلنا الشقة والعيال رحبت بفرحة وفضلوا يهزروا معاها وقالولها عايزه تلعبي ايه ؟ كوتشينة ولا بلايستيشن ؟

طبعاً اختي مكنتش بتحب البلايستيشن خالص وعلشان كدا قالتلهم كوتشينه

قالولها موافقين بس بشرط ، احنا بنلعب هنا على احكام ، واللي بيخسر بنحكم عليه اي حكم ولازم ينفذه مهما حصل ، اختي قالتلهم موافقة

وقعدنا في الصالة على الارض حوالين بعض وفرشنا الكوتشينة ووزعنا الورق وبدأنا لعب وطبعاً كنا متفقين انا واصحابي ان الاول اتنين اوتلاتة مننا يخسروا ونحكم عليهم وبعدها اختي تخسر كذا مرة وفي كل مرة نحكم عليها حكم جديد



في الاول ياسر خسر وحكمنا عليه يضرب خالد بالقلم

وبعدها احمد خسر وحكمنا عليه يبوس فرحة من بوقها وهي اتكسفت وراحلها احمد وقرب شفايفه منها ولما حاولت تبعد وشها ياسر مسكايديها من ورا وقرب دماغها ناحية احمد وفعلاً باسها وضحكنا كلنا وهي كمان بقت تضحك وفرحانه



وبعدها انا خسرت وحكموا عليا يضربوني كل واحد ضربة على لحم طيزي

وفعلاً نزلت بنطلوني والبوكسر شوية وبقيت الف عليهم وكل واحدة منهم يخبطني سبانك على طيزي وجيت عند اختي فرحة كانت مكسوفةوالعيال قالولها لازم تنفذي وفعلاً ضربتني على طيزي وفضلت تضحك



وبعدها عبد الرحمن قال يا شباب اللي يتحكم عليه لازم ينفذ الحكم فوراً بدون تردد بعد اذنكم



ولعبنا وخسرت اختي ولقيت ياسر على طول بيحكم عليها انها تقلع البنطلون ، واختي اتصدمت الاول وبصت عليا علشان تشوف رد فعليبس انا قولتها لازم تنفذي بسرعة



واترددت دقيقة وبعدها وقفت وفجأة عبد الرحمن مسك البنطلون ونزله على الاخر وقلعه من رجلها في لحظة

وبقت اختي واقفة ولابسة بانتي ابيض وطيزها وفخادها ظاهرة لصحابي وكانت طيزها مربربه ولحمها ابيض وصافي زي الحليب



اختي كانت مكسوفة وقعدت بسرعة علشان تداري طيزها وكملنا لعب واختي خسرت تاني وطلبنا منها تخلع التيشيرت وفعلاً ضحكت شويةوبعدين وقفت وخلعت التيشيرت ، وظهر صدرها وكان زي حبات العنب الكبيرة ، لسه في بداية مرحلة البلوغ بتبقى نفسك تعصرهم في ايدك ،وحلمتها وردي وشكلها يجنن



كملنا لعب وعبد الرحمن خسر وحكمنا عليه يمص صدر فرحة ، وفرحة كانت مش فاهمة هيعمل ايه بس هو قرب منها ومسك صدرها ونزلبشفايفه على بزها وبدأ يمص وهي راحت في عالم تاني

سألهم عبد الرحمن كفاية كدا ؟ بس احنا حبينا نشوف فرحة هتعمل ايه فقلناله لسه شوية

فرحة كانت بتطلع الكلام بصعوبة فشخ وقالت كفاية كدا

بس عبد الرحمن قبل ما يسحب بوقه عض على حلمتها بسنانة وفرحة صرخت صرخة بشرمطة وبعدها رجع مكانه



لعبنا تاني وفرحة خسرت المرة دي حكمنا عليها تخلع البانتي وكل واحد يضربها 5 سبانكات على لحم طيزها

وهي اعترضت علشان ده حكمين مش حكم واحد بس ضحكنا عليها وفهمناها ان نظام اللعبة كدا علشان خسرت مرتين ورا بعض



وقالت بس انا كدا هبقى عريانة خالص وده عيب ، قولتلها عادي يا رورو دول صحابنا ومفيش حد غريب في الشقة معانا



قامت وخلعت البانتي وظهر كسها وكانت شفايف كسها منفوخة وطيزها كانت حاجة تجنن ، سحبها عبد الرحمن وخلاها تميل على رجلهوضربها سبانك على طيزها وصرخت اختي اااه ، عبد الرحمن كان بيخلب في لحم طيزها بعد كل ضربة ، خلصت الخمس ضربات وقامتمن على رجله وراحت على رجل خالد وبدأ يكرر نفس اللي عمله عبد الرحمن من ضرب ونهش في لحم طيزها وبعبصه ، لفت علينا واحد واحدلحد لما طيزها بقت حمرا وهي كان باين عليها انها هاجت من اللي حصل



لعبنا تاني وبرضو اتعمدنا ان نخلي فرحة تخسر وفعلاً خسرت ، وحكمنا عليها انها تلف علينا وتخلي كل واحد فينا يبوس طيزها ، بصتعليا وانا قولتلها يلا نفذي ، وقامت فعلاً وراحت نحيت احمد ولفت جسمها وادته طيزها ، احمد مسك طيزها بإيده وحسس عليها وبعد كداباسها

بعدها راحت عندي انا ومسكت طيز اختي وبعد كدا بستها في النص

وبعدها راحت لياسر واول حاجة ضربها على طيزها وحسس عليها شوية وباسها في كل حته في طيزها وبعد كدا فتح فلقات طيزهاولحسها وحط لسانه على خرمها

فرحة اعترضت وقالت ده بيعض مش بيبوس وقولنالها عادي لازم تنفذي الحكم مهما حصل

وبعدها راحت لعبد الرحمن وكان هايج على الاخر ومسك طيز اختي وفضل يعصر فيها ويبوس وفتح فلقتها ولحس بلسانه على خرمها وفضليمشي لسانه لفوق ولتحت وكان بيدخل لسانه في خرم طيزها ونزل لكسها واول ما لسان عبده وصل لكسها فرحة غمضت عيونها وفتحتبوقها وكانت بتقول اه بصوت واطي

عبد الرحمن لحس كسها ورجع تاني لطيزها والعيال عرفوا انها خلاص راحت في عالم تاني ، قرب ياسر منها وفضل يبوس في كسها ويفتحشفايف كسها بصباعه ويدخل لسانه ويلحس وحسيت ان فرحة هيغمى عليها وصوت اهاتها بدأ يعلى

واحمد وقف وراح على صدرها مص ولحس وبوس في شفايفها ، وانا واقف شايف اختي بتنتهك من كل خرم ، لحسوا كل حته في جسها ،وزبي وقف زي الحديدة

العيال في ثواني خلعوا هدومهم كلها واختي لسه مغمضه عيونها

عبد الرحمن وياسر راحوا من وراها وحط عبد الرحمن زبه بين فخادها وهي جربت احساس اول مرة تحسه وفتحت عيونها واتفاجأت بالمنظرقدامها

احمد وخالد واقفين قدامها وازبارهم واقفه ، خالد قرب عليها وحضنها من قدام وبيمشي زبه على شفايف كسها وبيبوسها في رقبتها ويمصصدرها ، واحمد ركب فوق الكرسي ووقف عليه وبقى زبه قدام بقها وهي فتحت بقها وبدأت تمص بس بدون خبرة

عبد الرحمن من وراها كان بينزل يلحس شوية ويلعب بصباعه في خرم طيزها وبعدين يوقف ويحط زبه بين فلقات طيزها ويزق زبه وسمعتهبيقول لياسر ان راسه دخلت

ياسر دخل الاوضة وجاب المخدر الموضعي ونزل بركبته عند طيز فرحة ولحس خرمها بعدين حط عليه مخدر ولعب بصوابعه شوية وبدأيوسعها ويدخل صباعين وبعد كدا قال لعبد الرحمن ابدأ انت الاول ، وطبعاً السبب ان عبد الرحمن زبه رفيع وممكن يدخل بسهولة

عبد الرحمن وقف وراها وخلاها تميل لقدام وهي في الوقت ده كانت بتمص لاحمد وخالد ،

عبد الرحمن دفع زبه شوية بهدوء وبدأ يدخل حبه حبه لحد ما شوفت بضانه خبطت في لحم طيزها وانا كنت واقف مش مصدق اني شايفطيز اختي الصغيرة بتبلع زب صاحبي بالكامل



في الوقت ده كان ياسر نزل تحت منها وبيلحس في كسها ، واختي هتموت من المتعة وبتبص عليا وانا بطمنها بأبتسامه خفيفة

وكنت شايف عبد الرحمن بيرزع زبه في طيزها وياسر بيلحس كسها من تحت واحمد حاطط زبه في بوقها وخالد بيمص في بزازها

كنت حاسس اني بحلم وزبي كان بينقط لبن من كتير المتعة



بعدها ياسر راح لعبد الرحمن وقاله كفايه عليك كدا وعبد الرحمن سحب زبه من طيز اختي واخد مكانه ياسر ، بس ياسر حب يغير الوضعيةدي واخد فرحة ونيمها على بطنها على الارض وحط مخده صغيرة تحت وسطها وكان شكلها يجنن وطيزها مرفوعة ومفتوحة



ياسر ضربها على طيزها اكتر من مرة وهي بتقول اه بشرمطة ، وبعد كدا قعد فوق طيزها ومسك زبه وحطه على خرم طيزها ودفع نفسهلقدام وزب ياسر دخل كله جواها ، ياسر كان بيشخر من جمال طيز اختي وبيقولي "اختك طيزها نار يا مودي ، الشرموطة دي طيزها طريهفشخ" ومدد جسمه فوق جسمها وبقى يرزع زبه في طيزها بقوة اكبر ، وخالد راح من قدامها ومسك زبه وحطه قدام بوقها وقالها مصي يارورو ،واختي بدأت تمص وتلحس بضانه وفي الوقت ده كان ياسر فاشخ طيزها نيك



عبد الرحمن كان مش لاقي خرم ينيكه ولقيته جه لعندي وقالي "تحب تتناك قدام اختك ولا هتتضايق ؟" .. انا كنت هايج على الاخر وقولتهعادي ، مسك التيشيرت بتاعي وقلعه وبعد كدا قلعني البوكسر وبقيت ملط خالص وقالي تعال نام على بطنك جنب اختك ، وفعلاً روحت جنبهاونمت على بطني وراح عبد الرحمن من ورايا وركبني وحط زبه على خرمي وزق نفسه لقدام لحد ما زبه دخل لحد بضانه ،



واختي بصت عليا واتصدمت من المنظر اللي شافته ، اخوها الكبير نايم عريان جنبها وبيتناك زيها وطيزه بالعه زب صاحبه لحد البضان ،بس تقريباً كدا عجبها المنظر وهاجت اكتر واهاتها زادت ، عبد الرحمن كان بيضربني على طيزي وبيقول "طيزك احلى من طيز الشرموطةاختك يا مودي"

وياسر يرد يقوله "لا مفيش اجمل من الملبن دي"

الاتنين كانوا نازلين رزع في طيازنا بسرعة كبيرة وصوت خبط اللحم بقى واصل لاخر الشارع



بعدها بقى كل واحد منهم بيبدل مع التاني شوية

يعني اتنين منهم مع فرحة واتنين معايا وبعدها يبدلوا وهكذا

لحد ما طيزي بدأت توجعني وبصيت على طيز فرحة لقيتها حمرا زي الطماطم بس حسيت انها لسه مستمتعة ومش عايزه تشبع من ازبارصحابي



ياسر قالهم خلاص يا رجاله لازم ننجز واتفقوا انهم ينزلوا لبنهم في طيز فرحة ، قالولها خليكي زي ما انتي كدا نايمة على بطنك وافتحيفلقات طيزك بإيديكي الاتنين ، وواحد واحد يركب فوقها وينزل لبنه جوه طيزها



بدأ ياسر ودخل زبه في طيزها وناكها ثواني وبعد كدا بدأ يشخر ونزل لبنه جواها ، وفرحة طلعت منها اقوى كلمة آه من وقت ما وصلنا

ولما ياسر سحب زبه من طيزها بصيت على خرمها لقيته وسع فشخ ، وبعده عبد الرحمن ودخل زبه ونزل جواها وقام ، وكان لبنهم ظاهر جوهخرم طيزها اللي كان بينبض ، وبعده خالد وبعده احمد ، لحد ما طيزها اتملت من لبن صحابي ،

ولقيت ياسر بيقولي "يلا دورك" .. انا بصيت عليه باستغراب ، قالي "دورك تنزل لبنك في طيز اختك" ، وانا قلبي كان هيقف من المتعةوروحت ناحية طيز اختي وركبت فوقها وفضلت احسس على طيزها واعصر لحمها ومسكت زبي حطيته على طيزها ودفعت نفسي لقدامولقيت طيزها بلعته كله في ثانية وفضلت انيك فيها خمس دقايق وانا حاسس اني طاير من الفرحة ، وبعد كدا نزلت شلال لبن في طيزهاوهي كانت بتلهس وتنهج من شدة المتعة ، ولقيت نفسي نزلت بلساني على طيزها بلحسها والحس خرمها واحط لساني جواها وامص لبناصحابي ونضفت طيزها بلساني ، بعدها قومت انا ودخلت الحمام ولما طلعت لقيت فرحة لبست هدومها وصحابي كمان لبسو هدومهم ، بسكان عبد الرحمن ماسك اختي من طيزها وبيقولها "حافظي على اللبن اللي جوه طيزك متطلعش منه نقطه غير لما توصلي البيت" .. وقالتله"حاضر" .. وسألها ياسر اتبسطي ولا لا وهتيجي تاني ولا لا .. قالتله انها اتبسطت جداً وهتيجي تاني لو انا وافقت ، وانا قولتلهم بعداذنكم يا شباب علشان اتأخرنا ، واحنا خارجين عبد الرحمن ضرب فرحة سبانك قوي على طيزها وقالها "شرفتي يا رورو" .. وهي ضحكتومشينا



واحنا نازلين كنت ملاحظ ان اختي مش عارفة تمشي كويس ، قولتلها حاولي تستحملي يا رورو علشان محدش يلاحظ حاجة ، واصلاً كانالبيت بتاعنا في اخر الشارع ، واحنا بنتمشى كنا ساكتين خالص وكأن مفيش حاجة حصلت ، بس كنت خايف اختي تكون متضايقة اومش مستوعبة اللي حصل وتحكي لماما او لهبه ، وكان لازم اتكلم معاها



انا : عجبك اللعب مع صحابي يا رورو

فرحة وهي باصة في الارض : اه عجبني

انا : بس اللي حصل ده مينفعش يتحكي لإي حد علشان متحصلش مشاكل

فرحة : مش هقول لحد خالص



وصلنا البيت وفرحة دخلت الحمام وبعد كدا دخلت اوضتها وانا قعدت على الكنبة قدام التلفزيون ، وكنت ملاحظ ان فرحة بتدخل الحمام كتيرمعرفش هي بتنضف نفسها من اللبن اللي مالي طيزها ولا طيزها بتوجعها



وتاني يوم كنت بفطر احنا وهبه علشان انا اروح المدرسة وهي تروح الكلية وماما دخلت تصحي رورو علشان المدرسة ، بس لقيت ماما طلعتمن غير رورو

هبه : هي رورو مصحتش ليه ؟

ماما : بتقول انها تعبانة ومش هتروح النهاردة وهتذاكر في البيت

هبه : امبارح كانت زي القرد دي تلاقيها بتتدلع

ماما : هو انت لازم تروح المدرسة النهاردة يا مودي ؟؟

انا : ليه ؟

ماما : علشان لازم حد يفضل في البيت مع اختك وانا معايا شغل كتير وهبه هتتأخر في الكلية

انا : مفيش مشكلة انا هقعد معاها



وانا كنت فرحان بس في نفس الوقت قلقان على فرحة وعايز اعرف ايه اللي تاعبها ، واستنيت شوية لحد ما ماما وهبه نزلوا وقفلت وراهمالباب ودخلت الاوضة عند رورو

لقيتها نايمة على السرير على بطنها ولابسه شورت خفيف وشكل طيزها يجنن ، حطيت ايدي على طيزها وبقيت اهزها علشان اصحيها وانابنادي عليها



انا : اصحي يا رورو



فرحة فتحت عيونها وبصتلي بس متحركتش وفضلت نايمة على بطنها



انا : مالك يا رورو ايه اللي تاعبك ومروحتيش المدرسة ليه

فرحة : اسكت بقى علشان انت السبب

انا : سبب في ايه ، مالك ؟

فرحة : من امبارح مش عارفة اتحرك وطيزي بتوجعني اوي ومش قادره اقول لماما



طبعاً كان السبب انها كانت تتناك بالمخدر الموضعي ومش حاسه بحاجة وبعد ما العيال فشخوا طيزها بدأت تحس بالألم بعد لما مفعولالمخدر انتهي



انا : طيب اخلعي الشورت كدا خليني اشوف

رورو بصت الناحية التانية من غير ما تتكلم وهي لسه نايمة على بطنها متحركتش

انا مسكت الشورت وفضلت انزله شوية شوية لحد ما قلعته خالص وظهرت طيزها قدامي ، كانت بيضا زي اللبن بس فيه علامات ضرب حمرامن ضرب عبد الرحمن الغبي

مسكت فلقات طيزها علشان اباعدهم عن بعض وكان لحمها طري بطريقة فوق الوصف ، حرفياً صوابعي كانت بتتغرث في لحمها

وظهر خرم طيزها وكان احمر وبينبض ومشيت صباعي عليه وسمعت احلى اه من رورو ، روحت فتحت التلاجة وجبت كريم مسكن الم ورجعتللاوضة وقعدت جنبها على السرير ، فتحت فلقات طيزها وحطيت شوية كريم على الخرم وبعدها بقيت اوزع الكريم بصباعي كنت بلفصباعي بشكل دائري وكانت رورو ساكته خالص ، بقيت بدخل صباعي جوا طيزها واحركه علشان اوزع الكريم وهنا بدأت تطلع اهاااتخفيفة من اختي ، حطيت شوية كريم تاني وبعدها دخلت صباعين وكنت بلعب فيها بس بهدوء خالص وكانت رورو في عالم تاني ، وبعدهاخلصت وكنت لسه هرفع الشورت بتاعها لقيت رورو بتقولي استنى



رورو : استنى يا مودي دقيقة

انا : لسه وجعاكي عايزاني ادهن تاني ؟

رورو : لا عايزه طلب تاني

انا : اطلبي يا رورو متتكسفيش

رورو : ممكن تعملي بلسانك زي صاحبك ياسر امبارح ، بس بلاش طيزي علشان وجعاني ، ممكن تلحس هنا (وكانت بتشاور على كسها)

انا : حاضر يا رورو



كانت لسه نايمه على بطنها بس رفعت جسمها واخدت وضعية الكلب ، وانا نزلت تحت منها وحطيت دماغي تحت كسها وكان شكله يجنن ،لونه وردي وشفايفه تخينه ومقلبظ ، مشيت لساني عليه وبدأت الحس وفرحة نزلت إيدها وفتحت شفايف كسها علشان الحس من جوه ،وفضلت الحس في كسها وامص في زنبورها الصغير واعصر بإيدي في طيازها الملبن لحد ما رورو بقت بتتنفض وبتقول آه آه بصوت عاليوارتعشت كلها وفهمت انها وصلت للنشوة خلاص ، بعدها سحبت نفسي من تحتها وهي اترمت على السرير وانا مسكت شورتها ولسبتهولهاوبوستها على خدها وخرجت من اوضتها ، ودخلت الحمام ونزلت لبني على اللي حصل مع اختي ، وبعد شوية خرجت اختي من الاوضةوبدأت تمشي طبيعي وعلى اخر اليوم كانت بقت زي الفل



مرت 4 ايام وانا كنت مش بخرج من البيت خالص وبفضل طول اليوم نايم تقريباً وفي يوم كنت قاعد على الكنبة قدام التلفزيون واختي هبهرجعت من الكلية وقالتلي انها هتنام ساعة وبعد كدا هتصحى تروح تدريب في عيادة جنبنا وطلبت مني اصحيها بعد ساعة بالظبط ، كملتالفيلم اللي كنت بتفرج عليه وبعد ساعة دخلت اوضة اخواتي علشان اصحي هبه ، لقيتها لابسة بجامة وبنطلون البجامة خفيف وداخل فيطيزها ، وشكل طيزها كان حلو اوي ، هي طيزها مش كبيرة ومربربه زي فرحة بس كانت مدورة اكتر وبارزة بشكل سكسي فشخ ، قربتمنها وندهت عليها وانا بهز كتفها بس كانت نايمة زي المقتـ ـولة ، قررت اني المس طيزها ، حطيت ايدي على طيزها وهزيتها كأني بصحيهاوكانت طرية فشخ ، وفعلاً صحيت وقولتلها يلا علشان تروحي التدريب ، وصحيت اختي ودخلت الحمام ولبست ومشيت ، وانا رجعت قدامالتلفزيون مكاني ، وبعد ربع ساعة كانت اختي فرحة كمان صحيت من النوم ، ودخلت الحمام غسلت وشها وبعدين جات قعدت جنبي علىالكنبة



انا : صحي النوم يا رورو

فرحة : انت قاعد لوحدك كدا ليه ؟

انا : معرفش ، مش لاقي حاجة اعملها وهموت من الملل

فرحة بضحكة خفيفة : تيجي نروح عند صحابك ؟

انا : ياسر مسافر يومين مع اهله وباقي صحابي مش برتاح في بيتهم علشان بيكون بيت عيلة كبير

فرحة : طيب وسع عايزه امدد علشان جسمي متكسر



مددت فرحة على الكنبة وحطت دماغها على فخدي ، كانت لابسه شورت خفيف وتيشيرت ، انا مديت ايدي وضربتها على طيزها



انا : اخبار التوته ايه ؟

فرحة : خفت ومبقتش توجعني بس بصراحة بتاكلني علشان كدا قولتلك نروح عند صحابك



فرحة في الوقت ده كانت نايمه على فخدي وشفايفها قريبه خالص من زبي اللي بدأ يوقف تحت الشورت



انا : يعني انتي عايزه تروحي هناك علشان طيزك ترجع توجعك تاني ؟

فرحة : لا ياسر قالي انها هتوجعني اول مرة بس وبعد كدا هتعود ومش هيبقى فيه ألم



انا زبي بدأ يوقف على الاخر وكان ظهر فشخ تحت الشورت وطبعاً اختي كانت ملاحظه ده لانه كان واقف قدام شفايفها



فرحة : وكمان ياسر قالي ان انت برضو طيزك وجعتك اوي في اول مرة بس بعد كدا بقيت متعود عليه ، صح ؟



في الوقت ده انا زبي وقف زي الحديدة ورفع الشورت على الاخر قدام وش اختي



فرحة بتضحك : هو ده واقف كدا ليه ؟ (وراحت حطت ايدها عليه )

انا فضلت ساكت مش بتكلم وبصيتلها وابتسمت بس

فرحة : تحب اطلعه من الشورت علشان ياخد راحته ؟

انا قولتلها "اه" .. وهي رفعت الاستيك بتاع الشورت والبوكسر ومسكت زبي وطلعته برا ، كان واقف زي الحديدة ، اختي رجعت تاني حطتدماغها على فخدي وكان زبي واقف قدام وشها وهي بتبص عليه ومدت ايدها ومسكته بالراحة خالص وكانت بتمشي ايدها لفوق وتحت بكلهدوء ، قربته من شفايفها وطبعت عليه بوسة رومانسية فشخ ، وبقت بتبوس كل حته فيه بالراحة خالص ، وبعدها طلعت لسانه ولحست راسهشوية وبعدين فتحت فوقها ودخلت زبي وبدأت تمص كأنه مصاصة ، كانت بتمص بدلع وبأحترافية وانا كنت مولع خالص ، فضلت تمص لحدما بقت بتبلع زبي كله جوه بوقها وبتدخله في حلقها ، في الوقت ده كانت هي نايمه على بطنها على الكنبة وانا قاعد جنبها ، مديت ايدي عندطيزها ودخلتها من تحت الشورت وبدأ احسس واعصر في اللحم الطري ، وبعد كدا هي مدت ايدها وخلعت الشورت خالص وبقت عريانه منتحت ، ضربتها ضربة خفيفة على طيزها ولقيتها قالت "آآه" بدلع وبقيت بلعب بصباعي في خرمها



فرحة : ممكن تضربني اقوى على طيزي ، عايزاك تقطعها

انا : انتي بتحبي تتضربي على طيزك يا رورو ؟

فرحة : اه اوي ، اضربني بكل قوتك



وبقيت بضربها على طيزها بكف ايدي ، ضربة على الفردة الشمال وضربة على الفردة اليمين ، وفي الوقت ده هي كانت بتاكل زبي ، وبقيتبضرب فيها وصوت الضرب كان عالي واهاتها برضو بدأت تعلى لحد ما طيزها بقت حمرا خالص



لقيتها وقفت وقالتلي "ممكن تدخله في طيزي يا مودي ؟ انا طيزي بتحرقني اوي" .. قولتلها "طيب هاتي علبة الفازلين من اوضة ماماوتعالي"



راحت رورو تجيب الفازلين وهي ماشيه كانت طيزها بتتهز زي العجينة وكانت كفوف ايدي ظاهرة عليها ، وبعد ثواني كانت رورو جابت علبةالكريم وفتحتها واخدت منها شوية وحطتها على زبي ودهنته ، وبعد كدا ادتني العلبة ومالت بجسمها لقدام وبقت طيزها قدامي وقالتلي "يلاادهنلي طيزي" .. مسكت العلبة واخدت منها شوية وحطتها على خرم طيزها وبدأت ادهن وادخل صوابعي واحركها جوا .



اختي وقفت ورفعت نفسها ومسكت زبي من تحتها وبدأت تقعد عليه وتدخله في خرم طيزها ، وزبي كان بيدخل بسهولة وهي مغمضة عيونهامن المتعة ، بعد ما دخل كله هي بدأت ترفع نفسها وتنزل عليه .. "اه يا مودي زبك سخن اوي ، افشخ طيز اختك يا حبيبي ، طيزي حرقانياوي يا مودي" .. وبقت تطلع وتنزل على زبي بكل قوتها وكان صوت اللحم عالي فشخ ، وانا كنت هموت من المتعة اللي حاسس بيها ، لانيالمرة اللي فاتت لما نكتها عند بيت ياسر كانت نايمه على الارض وفاتحه طيزها بإيدها وانا دخلته ونزلت لبني فيها بس ، يعني مكنتشحاسس بجمال لحم طيزها ده ، لكن المرة دي هي قاعدة بطيزها على زبي ، زبي كان متحاوط بلحم طيزها الطري من كل حته ، حرفياً كانمدفون في لحمها ، وفخادي بتضرب في فخادها واحساس فوق الخيال



اختي قامت ولفت جسمها وبقت وشها في وشي وبعدها مسكت زبي وحطتها في طيزها ونزلت عليه ، بتطلع وبتنزل بسرعة فشخ ، بتنهجونفسها سريع وبتقولي "اضربني على طيزي يا مودي ، قطع طيزي من الضرب والنيك ، مص بزازي وعض حلماتي يا مودي" .. وانا فعلاًبدأت اضربها سبانكات قوية على طيزها وهي بتتنطط على زبي بكل قوتها وانا بمص صدرها وباكل بزازها وبرضع في حلماتها



كنت ببص على وش فرحة اختي وبستغرب ، بقول لنفسي ازاي اختي الصغيرة بقت شرموطة كدا ، ازاي قدرت تبلع زبي وزب صحابي بكلسهولة في طيزها ، امتى بقت قحبة وهايجة اوى كدا



واختي فعلاً كانت هايجه اوي ومحتاجه 3 ينيكوها في نفس الوقت علشان تتكيف ، يعني كانت بتطلب مني انيك اقوى واضربها على طيزهاوالعب في كسها وابوس شفايفها ورقبتها ، انا كنت بعمل كدا وهي بتصرخ وبتعض في رقبتي من المتعة والهيجان ، وبعد 10 دقايق علىالحال ده حسيت اني هنزل لبني وقولتها هنزل في طيزك



فرحة : لا متنزلش في طيزي

انا : ليه ؟

فرحة : عايزه اجرب حاجة جديدة ، نفسي تنزلهم في بوقي وعلى وشي زي الشراميط اللي في افلام السكس



وفعلاً نزلت من على زبي وقعدت على الارض على ركبتها ورافعه راسها لفوق وفاتحة بوقها ومطلعه لسانها ، انا وقفت وحطيت زبي على وشهاوبلعب فيها ، هي كانت بتمص بضاني وفخادي ، وانا بدأت انزل لبني على وشها وكانت كمية كبيرة وغرقت وشها ، وكان لسه بينزل لبن بسفرحة حطتها في بوقها علشان ينزل من جوه ، نزلت لحد اخر نقطة في بوقها وهي مصته خالص وعصرت كل اللي فيه ، طلعته من بوقهاوبلعت كل اللبن وبقت تبوس في زبي وبضاني



كان شكلها شرموطة اوي ولبني مغرق وشها وهي لسه عايزه تاني ، ولقيتها بتمسح بصباعها كل اللبن اللي على وشها وقالتلي "لف" .. ولفيت جسمي وبقت طيزي قدامها ، باستها بوسة خفيفة وبعد كدا فتحتها بإيدها وحطت صباعها في طيزي ودخلت كل اللبن اللي علىوشها جوه طيزي ، وضربتني عليها ضربة خفيفة وبعد كدا لبسنا هدومنا وكملنا اليوم عادي



مرت الايام وكنت انا وفرحة حياتنا كلها بقت على المكشوف ، يعني بنيكها في اي وقت وبنيكها وهي نايمه او واقفة في المطبخ واحيانابصحى من النوم بلاقيها قلعتني الشورت وقاعدة بطيزها على زبي ومدفون في طيزها ، احياناً بكون بلعب بلايستيشن مع ياسر في الاوضةبلاقيها دخلت علينا وتطلب من ياسر ينيكها ، او تدخل من غير كلام تنزل بنطلون ياسر وترضع زبه وتقعد عليه لحد ما ينزل جواها ، واوقاتبننيكها انا وياسر مع بعض ، واوقات بنروح عند ياسر ونكلم باقي اصحابي وينكونا انا وهي على سرير واحد او كلنا ننيكها هي ، وكانتبتحب العنف وبتحب تتضرب وتتشتم من صحابي وبتحب تتناك كل يوم ومبتشبعش ، يعني بقت شرموطة بكل معنى الكلمة





وطول الفترة دي كانت اختي هبه في دماغي ودايما في البيت ببص على طيزها وصدرها في اي فرصة ، ودايماً لما اكون مع مع فرحةبنحكي عليها ، وبتحكيلي انها بتشوفها لما بتغير هدومها في الاوضة وطيزها حلوة اوي وجسمها فاجر وصدرها شبه الرمان الصغير ، واناكنت بهيج على اختي هبه وكان نفسي امسك لحم طيزها والحس خرمها وكسها ، نفسي اشوفها تحت زب ياسر وبيدفن زبه في طيزها ،نفسي اشوفها بيتعمل عليها حفلة سكس جماعي من صحابي وبينزلوا لبنهم على وشها الكيوت



وفي يوم كنت في الاوضة بتاعتي ومعايا ياسر وباب الاوضة مقفول علينا ، واصلاً كنا لوحدنا في الشقة علشان ماما في الشغل كالعادةواختي فرحة عند تيتا واختي هبه في كانت برا بتشتري هدوم ، ياسر طلب ينيكني وقلعنا هدومنا بس لقيته بيطلب مني البس برا وكلوت منبتوع هبه اختي ، وفتحنا الباب وروحنا على اوضة اخواتي وفتحت الدولاب وفتحت درج الملابس الداخلية ، ياسر كان بيمسك هدوم اخواتيالداخلية ويحطها على زبه ويشم فيها ، لحد ما اختار كلوت وبرا احمر من بتوع هبه وقالي البسهم ، وفعلاً لبستهم وكان شكلهم يجنن علىلحمي الابيض ، ورجعنا تاني على اوضتنا وقالي انت النهاردة هبه مش مودي



وحضني وفضل يبوس في شفايفي ورقبتي وبيقول "نفسي فيكي من زمان يا هبه ، شفايفك زي العسل يا شرموطة" .. وإيده كانت نزلتعلى طيزي وبيفعص فيها وبيضرب "طيزك زي الملبن يا بت ، خرم طيزك واسع كدا ليه ؟ انتي بتتناكي في طيزك يا هبه" .. وانا كان عجبنياللي بيحصل ده وهايج فشخ ونزلت بركبتي علشان امص زبه ومصيت بضانه الاول بعدين حطيت زبه بالكامل في بوقي ، ياسر كان متمتعفشخ "مصي يا هبه ، مصي زبي علشان يوقف ويقطع طيزك ، هدخل زبي كله في طيزك دلوقتي يا هبه"



وبعد ما مصيت شوية لقيته مسكني وخلاني قعدت قي وضع الكلب وطيزي قدامي وهو ورايا ، مسك زبه وغرسه في طيزي مرك واحدة"خرمك واسع اوي يا هبه ، طيزك بلعت زبي كله" .. وبدأ يضرب ببضانه في طيزي ويضربني سبانكات وكان هايج فشخ وبينيكني بعنفوزبه بيخترق طيزي رايح جاي .. "انا بنيكك في طيزك يا هبه ،طيزك طرية اوي يا شرموطة ، هنزل لبني جوه طيزك يا هبه"



وفجأه الباب بيتفتح وبتدخل اختي هبه وشافتنا بالمنظر ده ، شافت اخوها واخد وضع الكلبه وطيزه بالعه زب صاحبه ياسر ، هبه كانت واقفهمصدومة وايدها على بوقها ومبرقه عيونها ، بقت كدا ثواني وبعد كدا جريت على اوضتها



انا وياسر اترعبنا ولبسنا هدومنا في اقل من دقيقة وياسر خرج من الشقة ونزل ، وانا كنت واقف مش عارف اعمل ايه ومعرفش اختي هبههتتصرف ازاي وهيكون رد فعلها ايه



فضلت في اوضتي مطلعتش منها طول اليوم واختي هبه برضو مطلعتش خالص ، وتاني يوم صحينا وفطرنا كلنا مع بعض وكنت خايفومش عارف هبه قالت لماما ولا لا ، بس كانت ماما طبيعية بس هبه كانت مش بتكلمني خالص ومش بتبص عليا حتى



ورجعنا من مدارسنا وفرحة راحت الدرس وبقينا انا وهبه بس في الشقة ، وكان كل واحد مننا موجود في اوضته ، انا نايم في اوضتي علىالسرير وماسك الموبايل بلعب فيه ، لقيت الباب خبط خبطه خفيفة واختي هبه فتحت ودخلت ، وقربت وقعدت جنبي على السرير ، وانا كنتمكسوف ابص عليها وباصص في الموبايل



هبه : فين هدومي اللي كنت لابسها يا مودي ؟

انا بكسوف : تحت المرتبة

هبه : لازم ترجعهم مكانهم علشان ماما لو شافتهم وهي بتنضف هتبقى مشكلة

انا : يعني انتي مش هتقولي لماما ؟

هبه : لو عايزه اعمل كده كنت قولتلها من امبارح ، بس انا عايزه اسأل عن حاجات كتير

انا : اتفضلي

هبه : من امتى ده بيحصل ؟

انا : من 6 شهور تقريباً او اكتر شوية

هبه : فيه حد يعرف غيري ؟

انا : باقي اصحابي خالد واحمد وعبد الرحمن

هبه : وهما بيعملوا معاك كدا برضو ولا ياسر بس ؟

انا : اه بيعملوا كدا ، بس الاول كان ياسر بيعمل معايا كدا لوحده وفي يوم قال لباقي اصحابنا وعملوا معايا كلهم

هبه : وده بيحصل هنا في الشقة ولا فين ؟

انا : احياناً هنا واحياناً في البيت عند ياسر

هبه : اهم سؤال بالنسبالي هو ليه كنت لابس هدومي وليه لما كان ياسر بينيكك كان بيكلمك كأنك انا وكان بيتكلم على طيزي



كلام هبه الصريح خلاني بقيت هايج معرفش ليه ، انا عمري ما كنت اتخيل ان اسمع هبه اختي المحترمه بتقول الفاظ زي بنيكك و طيزي ،وقررت انا برضو اتكلم براحتي بدون خوف



انا : ياسر نفسه فيكي من زمان ونفسه ينيكك من طيزك ويلحس كسك ودايماً بيتكلم على طيزك وصدرك ، واحياناً لما بتكوني نايمه وهو هنابيدخل اوضتك وبيبص على طيزك وانتي نايمه ، وهو اللي طلب مني البس هدومك ، وكان لما بينكني بيتخيل ان انا هبه وبيتكلم عن طيزكوجسمك



حسيت ان هبه بدأت تهيج من كلامي ، كانت مندمجة مع كلامي جداً وبتقفل رجليها وكانت مش على بعضها



هبه : ياسر بس اللي بيعمل كدا ؟

انا : لا ، كلهم نفسهم فيكي ، وطلبوا مني اكتر من مرة اني اسهلهم الموضوع واظبط الامور بينك وبينهم واخليهم ينيكوكي



هبه : وانت كنت بتعمل ايه ؟ بتوافق ؟

انا : لا انا كنت برفض ، وكنت بخليهم ينيكوني انا ويتخيلوني انتي

هبه : يعني هما بيعملوا معاك كدا غصب عنك ، يعني انت مش حابب ده ؟

انا : لا مش حابب ده وبعمل كدا علشان احميكي منهم



طبعاً عرفت امثل عليها الدور جداً وفهمتها اني بتناك غصب عني وان ياسر معاه فيديو ليا بيهددني بيه ولازم ينيكوا حد فينا وعلشان كدا انابختار اني اتناك بدالها .. وعلشان اخليها تهيج اكتر كنت بحكيلها ازاي بدأ الموضوع وازاي ياسر ناكني اول مرة لما كنا في اوضتي بنتفرجعلى سكس ومسك فخادي ولعب في طيزي وناكني ، وهبه كانت مندمجه في كلامي وبتحط ايدها بين رجليها وبتقفل رجليها وتفتحهم وبدأتتعرق من الهيجان



هبه : وهو عايز يعمل معايا كدا مره واحدة ويمسح الفيديو ولا ايه ؟

انا : ايوه مرة واحدة بس وهيمسح الفيديو

هبه : طيب انا عندي فكرة علشان نخلص من الحوار ده وبعدها تقطع علاقتك بيهم ، بص انت هتكلم ياسر صاحبك وتقوله انك هتخليهينيكني مقابل انه يمسح الفيديو ، بس تفهمه اني انا معرفش وانه هيعمل معايا كدا وانا نايمه ، فاهم يا مودي ؟

انا : لا مش فاهم

هبه : يعني انا هكون في الشقة وهكون عامله نفسي نايمه في اوضتي ، وانت هتدخل ياسر الشقة وهتفهمه اني نايمه جوه واني واخدهبرشام منوم ومستحيل اصحى ، وانه هيدخل عليا الاوضه وينيكني وانا نايمه بس مقابل انه يمسح الفيديو بتاعك

انا : تمام فهمت ، اكلمه امتى ؟

هبه : بكرا انا هكون فاضية واختك هتروح عند تيتا

وانا مش مصدق اني هشوف اختي هبه بتتناك


وفعلاً تاني يوم قابلت ياسر في المدرسة وحكيتله كل حاجة ، بس حكيتله كل حاجة بصراحة وفهمته على كل اللي حصل ، وانه هينيك اختيهبه النهاردة ، وان اختي هتكون عامله نفسها نايمه بس هي صاحيه وحاسه بكل حاجة



ياسر كان مش مصدق نفسه ، اخيرا هينيك اختي هبه اللي بيحلم بيها من سنين ، وانا برضو مكنتش مصدق اني اخيراً هشوف زب ياسرفي طيز اختي المحترمه هبه



خلصنا مدرسة ورجعت البيت وبعد شوية اختي هبه وصلت ، غيرت هدومها واتغدينا وبعدها سألتي هتكلم صاحبك ياسر امتى ؟

انا : شوية كدا

هبه : تمام بس ابقى قولي قبلها علشان اعمل نفسي نايمه

انا : حاضر

هبه : بس قوله انه لو قرب زبه ناحية كسي هنموته

انا : متقلقيش مش هيقرب من كسك



وبعد شوية لقيت ياسر بيتصل عليا وبيقولي انه تحت البيت ، قولتله استنى خمس دقايق واطلع ، دخلت الاوضة عند اختي هبه وقولتلها ياسرطالع على السلم ، وطلعت من الاوضة وفتحت الباب ومستني ياسر يطلع ، اول ما وصل اخدته على الاوضة بتاعتي وقولتله ان اختي جوهوعامله نفسها نايمه ، وان هو برضو لازم يتعامل معاها على انها نايمه ومش حاسه بحاجة

ونزلت البنطلون لياسر ومصيت زبه شويه وانا مش متخيل ان زب ياسر ده بعد دقايق هيكون في طيز اختي هبه



بعدها اخدته ودخلنا اوضة هبه ، كانت هبه نايمه على بطنها ودافنه وشها في المخدة ، واول حاجة لاحظتها ان هبه غيرت هدومها ، خلعتالبجامة اللي كانت لبساها ولبست شورت خفيف فشخ وتيشيرت واسع وخفيف ، يعني هبه عايز تسهل الموضوع على ياسر ومش عايزه تتعبه



ياسر خلع هدومه كلها في ثانية وكان بياكل جسم اختي بعنيه وكان زبه واقف زي السيف ، قرب على اختي وقعد جنبها على السرير ومسكطيزها وفضل يدعك فيها وهو مش مصدق انه ماسك طيز هبه في ايده ، سحب الشورت لتحت وظهرت طيزها قدامنا ، وبرضو اختي مشلابسه كلوت علشان تسهل على ياسر ، طيزها كانت اجمل حاجة شوفتها في حياتي ، مدورة ومشدودة وبارزة لبرا ، ياسر بيعصر في لحمطيزها ونزل فيها بوس في كل مللي في طيزها ، ونزل ياسر الشورت خالص وطلعه من بين رجليها ، طلع لسانه وبدأ يلحس ويعض وفتحفلقات طيزها وبدأ يلحس خرمها ويمشي لسانه لفوق وتحت وكان لسانه بيلمس كسها



ولاحظت ان اختي صدرها بيعلى ويوطى بسرعة فشخ ، كأنها كانت بتجري وصوابعها كانت بتمسك في مفرش السرير



ياسر سابها نايمه على بطنها بس باعد ما بين رجليها وظهر كسها وبقى بيلحسه ويمص زنبورها وهو هايج خالص ،واختي كانت بتترعش وظاهر جداً انها صاحيه ، استمر ياسر 10 دقايق يلحس طيزها وكسها وبعد كدا قدام وراح ناحية دماغها ولف راسها ناحية زبه وفتح بوقهابإيده وبدأ يدخل زبه ، وبقى يروح ويرجع بجسمه وزبه داخل طالع في بوق اختي هبه



في الوقت ده ياسر طلب مني اجيب علبه المخدر الموضعي اللي جابها معاه وادهن بيه طيز هبه واجهزها علشان ينيكها



انا مسكت علبة المخدر وركبت السرير فوق فخاد اختي هبه ومسكت طيزها ، ودي كانت اول مرة امسك طيز اختي ، مشيت ايدي وعصرتفلقات طيزها وانا مش مصدق ان فيه جمال كدا في الدنيا ، فتحت فلقات طيزها وحطيت شوية مزلج على خرم طيزها وبدأت احرك صباعيعلى خرمها ودخلت صباعي وبقيت بنيكها بصباعي واوسع خرمها وبعد شوية بدأت ادخل صباعين واسرع الدخول والخروج لحد ما حسيتان طيزها وسعت شوية ، في الوقت ده كان ياسر لسه بيحط زبه في بوق هبه بس اللي لاحظته ان هبه بقت تقفل بوقها وشفايفها على زبياسر وكأنها صاحية بس مغمضة عيونها



ياسر سحب زبه من بوقها ورجع عندي واخد مكاني وركب فوق طيزها ، بدأ ينيكها بصباعه شوية وبعد كدا مسك زبه وحطه على خرم طيزهاوضغط عليه بالراحة خالص ، شوفت راس زب ياسر وهي بتخترق خرم طيز اختي ، وبقى ياسر بيدخل راس زبه بس ويطلعها تاني وبعددقايق بدأ يدخل جزء اكبر واستمر كدا ربع ساعة لحد ما بدأت طيز اختي تبلع زب ياسر بالكامل ، ياسر كان فنان في النيك وقدر يدخل زبهبالكامل من غير ما يحسس هبه بألم ، ياسر طلب مني العب بصباعي في كسها علشان تهيج وتسهل عملية الدخول والخروج ، وفعلاً بقيتبلعب في شفايف وزنبور كسها بصوابعي وياسر بيدخل زبه بالكامل في طيز هبه ويخرجه ، وبدأ يزيد في السرعة وينيكها اقوى وانا كمانبدأت العب في كسها اكتر ، وهي كنت ملاحظ انها بتعض في المخدة من كتر المتعة ، وبقى صوت بضان ياسر وهو بيخبط في لحم طيزهااجمل صوت سمعته في حياتي



وبعد شوية ياسر قام من فوقها وبدأ يقلبها على ظهرها وقلعها التيشيرت وظهرت لينا بزاز اختي لاول مرة ، انا مش مصدق ان من كتر جمالطيزها نسينا بزازها خالص



اختي نايمه على ظهرها ومغمضة عيونها وملامح وشها كلها متعة ، بدأ ياسر يعصر في صدرها ويمص فيه ويمص في حلماتها ويعضعضفيهم ، كان بيغتصب بزازها وبيمص حلمتها ويضربها على بزازها ، وكانت اختي في الوقت ده بتعض على شفايفها من المتعة



نزل ياسر عند كسها ولعب فيه شوية وحط زبه عليه وبدأ يفرش كسها ويحك زبه بين شفايف كسها وبعد كدا رفع رجليها خالص فوق كتافهوحط زبه على خرم طيزها من تحت وبدأ ينيكها ، الاصوات في الوضعية دي كانت اقوى بكتير ، صوت لحم فخادهم عالي اوي ، وكان شكلاختي في الوضعية دي يوقف زب الميت ، بقى بيرزع بزبه جامد وبسرعة وبيبوس في رجلها ويضربها بإيده على كسها وزنبورها وبيقول"اخيراً يا هبه عرفت انيكك ، اخيراً بقيتي تحت زبي ، انا مش مصدق اني حاطط زبي في طيزك دلوقتي ، انتي اجمل بنت انا شوفتها فيحياتي" .. وملامح وش اختي كانت سكسي فشخ وواضح انها مستمتعه اوي



بعد دقايق من النيك لقيت ياسر بينهج وبيقول انه هينزل ، وبسرعة قلب اختي على بطنها وفتح طيزها ودفن زبه فيها وبدأ ينزل لبنه جواها ،كنت ملاحظ شفايف اختي انها بتقول "اه اه" بصوت واطي خالص .. ياسر عصر زبه داخل طيز اختي وبعد كدا اترمى فوق منها لمدةخمس دقايق وهو بيبوس في ضهرها



بعد كدا سحب زبه من طيزها وكان ظاهر ان خرم طيزها بقي واسع ، باسها بوسه خفيفة على طيزها وبعد كدا لبسها الشورت وانا لسبتهاالتيشيرت ، وياسر كمان لبس هدومه وخرجنا



دخلنا اوضتي وطلبت من ياسر يلحس طيزي علشان انزل لبني علشان زبي هينفجر من المنظر اللي شوفته ، وفعلاً ياسر نزلي الشورتولحس طيزي وناكني بصباعه وفي نفس الوقت انا لعبت في زبي لحد ما نزلت شلال لبن على الارض ، وبعدها ياسر مشى وقفلت الباب وراهوقعدت على الكنبه قدام التلفزيون وانا مش مصدق اللي حصل



بعد خمس 10 دقايق هبه خرجت من اوضتها ودخلت الحمام وكان لبن ياسر بينقط على رجلها



بعد شوية خرجت من الحمام وراحت اوضتها ، وانا روحت اتطمن عليها ودخل وراها الاوضة ، كانت بتغير هدومها ، سألتها انتي كويسة ؟ .. قالتلي اه انا كويسة ، وكانت بتقلع هدومها خالص وتلبس قدامي ومطلبتش مني اخرج ، بعد ما غيرت هدومها قعدت على السرير



هبه : صاحبك كدا اخد اللي هو عايزو ؟

انا : اه تمام

هبه : قالك حاجة بعد ما خلص ؟

انا : قالي ان ده اجمل يوم في عمره

هبه : اخدت منه الفيديو ومسحته ؟

انا : قالي بكرا هيرد عليا علشان مش قادر دلوقتي

هبه : انا كنت حاسه انك بتساعده وانت كنت بتلعب في كسي وانت اللي دهنت طيزي

انا : هو اللي طلب مني كدا و**** وانتي سمعتي بنفسك

هبه : تمام



خلصنا كلام وخرجت وروحت على الحمام وضربت عشرة تاني على منظر اختي تحت زب ياسر وطلعت كنت لسه هايج بطريقة مش طبيعية ،وقررت اني استنى فرحة ترجع من بيت تيتا وانيكها في اوضتي من غير ما هبه تحس بينا



استنيت شوية في اوضتي وسمعت صوت باب الشقة بيفتح وخرجت بسرعة لقيت فرحة رجعت بس معاها ماما ، انا اتضايقت جداً علشانكنت على اخري



ماما : ازيك يا مودي

انا : الحمد *** يا ماما

ماما : اختك هبه فين ؟

انا : في اوضتها

ماما : هدخل الحمام اخد دش سريع واطلع اجهزلكم العشا



وفعلاً ماما دخلت اوضتها وجابت هدومها ودخلت الحمام ، واول ما باب الحمام اتقفل عليها انا جريت على فرحة اختي ومسكتها من إيدهاوسحبتها على اوضتي وهي قلقانة وبتسألني "مالك ؟ في ايه ؟" .. وانا بدون كلام دخلتها الاوضة ومسكت بنطلونها قلعته ونزلت البانتيومسكت طيزها تفعيص وبوس ولحس وعض زي المجنون ، وقفت ونزلت الشورت بتاعي وزبي كان زي الحديد ، فتحت فلقات طيزها ومسكتزبي وغرثته في طيزها مره واحده وطلعت منها آآه قويه ، وبقيت برزع فيها زي المجنون وببوس في رقبتها وبضربها على طيزها ، وبقيتبخبط ببضاني في طيزها خمس دقايق وبعد كدا دخلت زبي لحد ما حسيت ان بضاني كمان هتدخل وبدأت اقذف لبني جواها لحد اخرنقطة ، ولبسنا هدومنا وخرجنا بسرعة ، وماما طلعت من الحمام وجهزت العشا هي وهبه واتعشينا كلنا مع بعض



بعد الاكل ماما قالت انها تعبانة وداخله تنام ومش عايزه دوشه ، وهبه برضو دخلت اوضتها ، وانا بقيت على كنبة التلفزيون بتفرج علىمسلسل ، فرحة جات قعدت جنبي على الكنبة



فرحة : ماما وهبه فين ؟

انا : ماما دخلت تنام وهبه في اوضتها

فرحة : طيب احكيلي بقى يا مودي كنت هايج ليه كدا

انا : مفيش يا رورو انا كنت بتفرج على سكس بس

فرحة : وهو انت يعني اول مرة تتفرج على سكس ؟ يابني انت كنت هايج زي التور وزبك كان احمر كأنه هينفجر

انا : معلش اصل كان فيلم سكس جامد اوي

فرحة : طيب وارتحت دلوقتي ولا لسه تعبان

انا : ارتحت شوية



فرحة حطت ايدها على زبي وقالتلي لا شكله لسه تعبان وطلعته من الشورت ونزلت عليه بشفايفها على طول ، وانا بقولها "بلاش يا روروممكن حد منهم يطلع من الاوضه ويشوفنا" .. وفرحة مش مهتمه بكلامي ونزلت مص في زبي زي بكل شرمطة وحرفنه ، وبقت تدخل زبي لحدالبضان وكنت بحس ان زبي وصل لمعدتها ، وبقت كدا خمس دقايق وقولتلها اني خلاص هنزل ، وهي مش موقفه مص برضو لحد ما نزلتلبني كله جوا حلقها ، وبلعت لبني كله وعصرت كل نقطة فيه ورفعتلي الشورت تاني وضحكت وقالتلي اي خدمة يا قلبي



دي كانت رابع مرة انزل لبني من وقت ما شوفت منظر هبه اختي تحت زب ياسر صاحبي ، وحسيت ان جسمي تعبان ودخلت اترميت علىالسرير ونمت على طول



صحيت الصبح مع اخواتي وماما وكان التعامل طبيعي خالص وكل واحد مننا راح على مدرسته ، في المدرسة قابلت ياسر صاحبي



ياسر : انا من امبارح حلبت زبي من اللبن ومش قادر انسى حلاوة اختك هبه

انا : وانا زيك ، ضربت عشرة ونكت البت فرحة وبرضو فضلت هايج لحد لما نمت

ياسر : انت كمان مجربتش سخونة طيزها ولا طعم كسها ولا حلاوة مصها لزبي

انا : يا بختك ياعم ، بس كدا هنعمل ايه الخطوة اللي جايه ؟ ، على فكرة هبه سألتني ان كنت اخدت منك الفيديو وحذفته ولا لسه

ياسر : وانت ناوي تخلي باقي العيال ينيكوها ولا خلاص كدا

انا : معرفش بصراحة ، بس هتبقى متعة اكتر لو عملنا عليها حفلة سكس جماعي زي اللي بنعملها مع فرحة

ياسر : خلاص يبقى عندي فكرة ، انت تروح تقول لهبه ان ياسر رافض يمسح الفيديو علشان الفيديو مش معاه هو بس ، و كل واحد منصحابنا معاه نسخة ولازم ننيكها كلنا علشان نمسحه

انا : معرفش هي هتوافق على حاجة زي دي ولا لا

ياسر : هتوافق ياعم انا ظبطها امبارح وكانت طايره من المتعة والبنت باين عليها محترمة واول مرة تجرب المتعة دي واكيد هتحب تكررها



وخلصت كلامي مع ياسر وروحت البيت وقولتلهم مس هتغدى ودخلت اوضتي وانا بفكر هعمل ايه مع هبه وهقنعها بفكرة ياسر دي ازاي



وبعد المغرب اختي فرحة راحت على درسها وكانت اختي هبه في المطبخ بتغسل المواعين ، دخلت عليها المطبخ وكانت لابسه تيشيرت وبنطلونفيزون لازق على طيزها ودي اول مرة اشوفها بتلبس النوعية دي من البناطيل ، وقفت شوية وبعدها سألتني



هبه : قابلت صاحبك ياسر النهاردة

انا : اه قابلته

هبه : قالك ايه ؟ خلاص هيمسح الفيديو بتاعك وينسى الموضوع ده خالص ولا ايه ؟

انا : لا هو قالي ان الفيديو ده مش معاه لوحده ، وان احمد وخالد وعبدالرحمن كل واحد منهم معاه نسخة

هبه : طيب الحل ايه ؟

انا : ياسر بيقولي ان باقي العيال عندهم نفس الطلب برضو علشان يمسحوا الفيديو

هبه : يعني ايه ؟

انا : يعني لازم كل واحد منهم ينام معاكي زي ياسر امبارح وبعدها هيمسحوا الفيديو

هبه : يعني كل واحد منهم هينيكني بالدور علشان يحذفوا الفيديو ؟ لا مش هقدر طبعاً

انا : لا فيه حل اسهل

هبه : هو ايه ؟

انا : يناموا معاكي كلهم مرة واحدة في وقت واحد

هبه : ازاي ؟

انا : هتعملي نفسك نايمه برضو وانا هدخلهم الاوضه ويناموا معاكي كلهم ، يعني واحد ينيكك في طيزك واحد تمصي في زبه وواحد يلعبفي كسك وواحد يمص في صدرك وبعدها ينزلوا لبنهم فيكي وخلاص



هبه فتحت بوقها وانا بتكلم وكانت مندمجه مع كلامي وشكلها كانت بتتخيل المنظر وحسيت انها بقت هايجه وعجبتها الفكرة



هبه : وانت رأيك ايه في اللي صحابك طلبوه

انا : ياريت توافقي



ضحكت هبه ضحكه خفيفة وفهمت اني عايز اشوفها بتتناك قدامي وانه مش موضوع تهديد منهم ولا حاجة



هبه : انا موافقه ، بس تكون انت معاهم في الاوضة علشان تضمن ان مفيش حد منهم هيعمل حاجة غبيه وان محدش منهم هيفتح كسي

انا : تحبي اجيبلك منوم بجد علشان متحسيش بيهم

هبه : لا انا عايزه اكون حاسه بكل حاجة



وفهمت انها مبسوطة باللي بيحصل وعايزه تعيش التجربة دي بكل متعتها ، واتفقنا اننا هنفذ الخطة دي بكرا



دخلت الاوضة وكلمت ياسر في الموبايل وقولتله ان اختي موافقه وهننفذ ده بكرا وان برضو هتكون عامله نفسها نايمه وقلتله انت عليك تفهمباقي العيال على كل حاجة



تاني يوم صحينا ومشيت انا وفرحة على المدرسة وهبه على الكلية وماما على شغلها ، وقابلت ياسر وباقي العيال في المدرسة وكانوا طايرينمن الفرحة وكل كلامهم على اختي ، خلص اليوم ورجعت البيت لقيت هبه في المطبخ بتجهز غدا ، واحنا بنتغدى مع بعض اتكلمنا شوية



هبه : قابلت صحابك في المدرسة

انا : اه وفهمتهم على كل اللي هيحصل

هبه : انا قولت لفرحة ترجع من المدرسة على بيت تيتا

انا : كويس ، تحبي اكلم صحابي متى ؟

هبه : هدخل اخد شاور وبعدها كلمهم



اختي دخلت الحمام وقفلت الباب وانا كنت هايج وقررت ابص عليها من خرم في الباب كان مكان مقبض حديد واتكسر ، بصيت من خرمالباب لقيتها واقفه بعيد عن الدش وبتدهن جسمها كله شامبو ، وبعد كدا بقت تلعب في كسها وتدعك فيه وبتحط صباعها في طيزها وتزودصباع تاني وتوسع خرم طيزها ، بعد كدا راحت عند الحوض وجابت علبة مزيل عرق وبدأت تدخلها في طيزها وتنيك نفسها ، كانت بتجهزطيزها علشان تستقبل ازبار صحابي ، وخلصت الشاور وطلعت من غير ما تجيب شهوتها علشان تحتفظ بكل المتعة والهيجان لصحابي



بعد نص ساعة انا كنت في الاوضة بتاعتي ، لقيتها دخلت عليا وقالتلي قول لصحابك ربع ساعة ويبقوا هنا ، ولما يكونوا تحت البيت قولي ،وفعلاً كلمت ياسر وقولتله اجمع العيال وتعال على البيت بس بسرعة



خلال 10 دقايق لقيت موبايلي بيرن وياسر بيقولي انه تحت البيت ، قولتله بعد خمس دقايق اطلع ، وقولت لهبه انهم تحت ، وبعد شوية البابخبط وفتحتلهم



انا : ادخلوا يا شراميط

عبد الرحمن : انا على اخري يا مودي هي فين ؟

ياسر : اصبر يابن المتناكة متبقاش تور بقى

خالد : طب بلاش نضيع وقت علشان ممكن حد يجي ويبوظ الليلة

انا : لا متقلقوش محدش هيجي خالص



اخدتهم على اوضه هبه وفتحت الباب ودخلوا ، كانت هبه لابسه قميص نوم دانتيل اسود ، دي كانت اول مرة هبه تلبس قميص نوم في حياتها، ماما اشترت القمصان دي لهبه اختي من حوالي سنة ، وطول الفترة دي كانت بتحاول تخليها تلبسهم وتنام بيهم بس هبه كانت رافضهنهائي ، النهاردة لبستهم علشان تدلع صحابي



هبه كان شكلها بالقميص الاسود زي الملاك ، ونايمه على بطنها والقميص مغطي طيزها ولحد الركبه ، العيال واقفه مصدومة من المنظر ، انااخدت ياسر على جنب وقولتله



انا : بلاش يا ياسر حد من العيال دي يعمل حاجة غبيه ، اختي هبه رقيقة ومش هتستحمل اللي بنعمله مع فرحة

ياسر : متقلقش انا اتكلمت معاهم وفهمتهم

انا : تمام اوي



في الوقت ده كان اصحابي راحوا عندها وركبوا فوق السرير وطبعاً اول حاجه عملوها انهم مسكوا طيزها ، قماش قميص النوم الناعم معلحمها الناعم كان حاجة فوق الوصف ، العيال بتفرك في لحم طيزها ، وبتبوس طيزها من فوق القماش ، عبد الرحمن مسك طرف القميصمن عند ركبتها وبدأ يرفع لحد ما ظهرت طيزها بالكامل قدامهم ، صحابي كانت عنيهم بتلمع ، وكل واحد منهم مد ايده ينهش حته من طيزها، بيعصروا طيزها ويضربوا سبانكات ويباعدو بين فلقاتها ويبعبصوها ويبوسو فيها ويلحسو ، قلعوها القميص خالص وخلوها تنام علىجنبها وبعد كدا بدأوا يوزعوا نفسهم ، خالد بيلحس طيزها ، عبد الرحمن بيلحس كسها ، احمد بيمص بزازها اللي شبه حبات البرتقال ،وياسر حاطط زبه في بوقها وبتمصله ، طبعاً كانت لسه عامله نفسها نايمه بس كان باين عليها فشخ انها صاحية ، جسمها بيترعش وايدهابتقبض على المفرش ونفسها عالي ، بدلو الاماكن مع بعض وعبد الرحمن كان هو اللي حاطط زبه في بوق هبه وبتمصله زبه وكان بيعصرفي بزازها بإيده ، بعد دقايق عبد الرحمن طلب من احمد اللي كان بيلحص طيزها انه يبعد علشان هينيك طيزها ، وفعلاً اخد علبه الفزلين منجنبها ودهن زبه وبعد كدا دهن خرم طيزها وكان عايز يوسعه بس شاف انه واسع وجاهز ، مسك زبه وحطه بين بلقات طيزها وبدأ يضغطلقدام وبدأ يدخل شوية شوية ، طيز اختي بلعت زب عبد الرحمن بالكامل ، وهو بقى زي المجنون بينيك فيها ، وكل واحد منهم بيمص في حتهمن جسمها ، بعد شوية دخل احمد مكان عبد الرحمن وبدأ ينيكها ، وبعده خالد وبعدها ياسر



ياسر كان بينيك في طيزها وبيسألني "هي وسعت كدا ازاي في يوم يومين بس" .. وطبعاً ده كان بسبب انها ناكت نفسها بعلبة مزيل العرققبل شوية .. ياسر ناك في طيزها شوية وبعد كدا سحب زبه ومسكها وقلبها على ظهرها وباعد بين رجلها وظهر كسها يلمع وغرقان سوايلمن شهوتها ، ياسر قالهم ثواني يا رجاله هنتفق على حاجة ، انت يا عبد الرحمن هتلحس كسها وتمص زنبورها بكل قوتك ، عايزك تاكلكسها اكل ، وانت يا احمد هتمص في بزها وحلمتها الشمال ، وانت يا خالد تمص في بزها اليمين ، وانا هقطع شفايفها بوس



بدأ ياسر في تنفيذ خطته اللي اتفقنا عليها ، العيال بدأ تاكل جسم اختي ، عبد الرحمن بيلحس كسها و بيدخل زنبور هبه في بوقه ويعضهبسنانه عضات خفيفة ، واحمد وخالد فشخوا بزازها ، وياسر كان بيبوسها بوس فرنساوي بكل رومانسية ، اختي بدأ ترتعش وصدرها بينزلويطلع ، وكسها بدأ ينقط عسل ، بس كانت لسه مغمضة عيونها ، وياسر بدأ يقولها "احنا عارفين ان انتي صاحية يا هبه ، مودي قالنا مناول يوم انك صاحية ، عارفين انك حاسه بينا ومستمتعه" .. وكان في الوقت ده عبد الرحمن زاد من مص زنبورها وشفايف كسها ، ياسربيقولها "عبد الرحمن بياكل كسك يا هبه وانتي عاجبك ده ، قومي بقى علشان نعرف ننيكك كويس ونمتعك اكتر" .. في الوقت ده اختي بقىجسمها كله بيتعرعش كأنها مسكت سلك كهربا ، فتحت عيونها وصرخت "ااااه ااااه بالراااحة ، ااااه كسسسسي" .. رفعت وسطها لفوقوبقت تتلوى زي التعبان ونزلت عسلها وعبد الرحمن مسك كسها تاني وكمل مص وهي مسكت دماغ ياسر وشدتها ليها واخدت شافيفه مصوبوس "ااااه بالراحة عليا همووووت مش قاادرة" .. وكسها بقى بينقط من السوائل بتاعتها ، ياسر قالها "ايوه كدا خلينا نلعب على المكشوفيا دكتور ، انا هخليكي تشوفي متعة عمرك ما هتشوفيها تاني في حياتك" .. وراح لاخر السرير عند رجلها وقال لعبد الرحمن يبعد ، مسكرجلين هبه ورفعها على كتفه وحط زبه بين شفايف كسها وبدأ يحك زبه لفوق ولتحت ، ويدعك زبه في كسها ويمسك زنبور كسها ويفرك فيه ،وهي بتقول "اااه برااحه يا ياسر" .. رفع ياسر رجلها اكتر فوق كتافة ورفع وسطها وحط زبه في طيزها وبدأ ينيكها ، خالد طلع فوقها وحطدماغة بين فخادها وبقى بيلحس كسها ، واحمد راح عند راسها وهي مسكت زبه وبقت تمص فيه



ياسر بقى بينيك فيها جامد ويقولها "زبي حلو" وهبه تقول اااه ، يقولها انيك اجمد ؟ ، تقول ااه .. وفضل ياسر يرزع فيها وخالد بلحسكسها ويبوس فخادها وكانت هبه بتقطع زب ياسر مص وبوس ، واستمر الوضع ده دقايق



عبد الرحمن قالهم "دوري انا دلوقتي ، عايز افرتك الطيز دي" ، طلب من هبه تقوم وتنزل من السرير ، وهبه فعلاً عملت كدا ، وقفها جنبالسرير وخلاها تميل بجسمها على طرف السرير ، يعني كانت اختي واقفه برجلها على الارض ونايمه ببطنها على السرير ، عبد الرحمنوقف وراها وباسها على طيزها كام مرة ومسك زبه وكان لسه هيدخله في طيزها بس هبه قالت "حط شوية فازلين كمان علشان طيزيبتوجعني" .. عبد الرحمن رفض وقالها انه عايز زبه يحك في لحمها ، ومسك زبه ودفعه في طيزها مرة واحدة وهبه طلعت منها اااه تجنن ،عبد الرحمن بقى يرزع في طيزها رايح جاي وكان قاصد يضرب فخادة في فخادها اوي علشان تبقى الاصوات اقوى ، هبه وشها بقى لونهاحمر من المتعه والالم "اااه براحة يا عبده ، طيزي وجعتني اوي ، نيكني بالراحة" .. في الوقت ده خالد واحمد طلعوا على السرير وقعدوقدام دماغهم وازبارهم في وشها ، وبقت تمص فيهم وتبدل بينهم ، وعبد الرحمن فاشخ طيزها نيك



في الوقت ده كان ياسر واقف بيتفرج وانا قاعد على الكرسي ماسك زبي اللي كان هينفجر من المتعة اللي شايفها ، ياسر قرب مني وقالي"وحشك زبي ؟" .. قولتله "وحشني اوي" .. ياسر قلعني كل هدومي ومسكني من ايدي واخدني عند السرير ووقفني جنب اختي هبه ، ميلجسمي على السرير وخلاني في نفس وضعية اختي ، نزل على ركبته وبدأ يلحس في طيزي وقام ومسك زبه ودفعه في طيزي كله ، اختيبتبص علينا ومركزة مع زب ياسر اللي اتدفن في طيزي ، بقى ياسر يرزع في طيزي وعبد الرحمن يرزع في طيز هبه ، عبد الرحمن بيقول"انا مش مصدق يا مودي اني بنيك طيز اختك هبه ، انا كنت بشوف كف ايدها كنت بهيج وبضرب عليها عشرة ، مش مصدق اني حاططزبي في طيزها وبفشخها" .. وبدأ عبد الرحمن يزيد في سرعة النيك اكتر وبيلطش فيها بإيده على طيزها ، واختي بتصرخ "اااه كفاية ياعبدالرحمن ، طيزي وجعتني اوي ، حاسه انها بتتقطع" .. وسحب عبد الرحمن زبه منها وقبل ما تاخد نفسها كان خالد راح وراها ودخل زبهفي طيزها مرة واحدة وبدأ يرزع فيها جامد ، وكان ياسر فاشخ طيزي نيك ، كان احساسي ملهوش وصف وانا حاسس بزب ياسر بيفشخطيزي وفي نفس الوقت ازبار اصحابي بتفشخ طيز اختي هبه ، وفضلت انا وهبه على نفس الوضع واصحابي بيبدلو علينا بالدور نيك ومص، كل واحد بياخد دوره على خرم من اخرامنا ، واختي كانت تعبت خالص وصوتها كان طالع بصعوبة "كفاية يا جماعة ااااه ، طيزي بتتقطعمش قااادرة ارحمووني" .. وياسر طلب منهم ننجز ، سحبوا ازبارهم من طيازنا وانا وقفت بس طلبوا من هبه تفضل على نفس الوضع ،وقالوا انهم هينزلوا لبنهم في طيزها ، بدأ كل واحد منهم يلعب في زبه واول ما حد منهم يحس انه هينزل يروح لاختي ويحط زبه في طيزهاوينزل لبنه ويحلب زبه لحد اخر نقطه ، كل واحد منهم نزل لبنه في طيز هبه وهي كانت بتصرخ من لسعات لبنهم في طيزها ، طيز اختي بقتمليانه بلبن اربعه صحابي ، مليانه على اخرها وبتنقط ، اصحابي خلصوا وبدأو كل واحد منهم يلبس هدومه هي كانت لسه مرميه علىالسرير في نفس الوضعيه مش قادرة ترفع دماغها



ياسر : انتي كويسة يا هبه

هبه : اه كويسة ، سيبوني واطلعوا



طلعنا من الاوضة واصحابي خرجوا من الشقة وقفلت الباب وراهم ، رجعت لهبه ولاقيتها بتحاول توقف بصعوبة ، ساعدتها تمشي وطلبتمني اوصلها لحد الدولاب ، سحبت بجامة نضيفه من الدولاب وطلبت مني اسندها لحد الحمام ، لفت ايدها على رقبتي وانا ماسكها وسطهاوماشي بيها لحد الحمام وكانت طيزها بتخرخر لبن طول الطريق ، دخلتها الحمام وانا طلعت وهي قفلت الباب ، سمعت صوت الميه اشتغلوفضلت ربع ساعة في الحمام بتستحمى ، كنت كل شوية بقرب ناحية باب الحمام واسألها انتي كويسة يا هبه وترد تقولي اه ، وبعد شويةخرجت من الحمام لابسة البجامة بتاعتها بس مش عارفه تمشي ، وماسكة طيزها وبتتألم ، قالتلي انها هتدخل تنام ومحدش يصحيها ، ولوماما وفرحة وصلوا وماما قالت نصحيها علشان تتعشى نقولها هي شبعانه وعايزه تنام ، قولتلها حاضر



دخلت هبه اوضتها وكان واضح ان طيزها اتفشخت من العيال ، انا كنت هيجان فشخ لاني لسه منزلتش لبني ، كنت عايز ادخل عليها انيكهاوانزل لبني جواها بس كانت صعبانة عليا وعارف انها حاسة بألم شديد دلوقتي



استنيت لحد لما ماما وفرحة وصلوا دخلت ماما تستحمى وانا مسكت فرحة ونزلت بنطلونها ووقفتها عن كنبة التلفزيون وميلت جسمها علىالكنبة وكنت قاصد اخليها قي نفس الوضعية اللي اتناكت بيها هبه ، دخلت زبي فيها وبقيت انيك طيزها وبخبط بضاني في طيزها جامدومن كتر الهيجان مكنتش مهتم ان اختي او ماما تطلع وتشوفنا ، فضلت انيك فيها شوية بعدين مسكتها وسحبتها تحت زبي وفتحت بوقهاوبقيت بحلب زبي لحد ما نزلت لتر لبن على وشها وفي بوقها ، قامت بسرعة ولبست بنطلونها وقالتلي "يخرب بيتك ماما ممكن تطلع وتشوفنيكدا".. وجريت ناحية المطبخ وفتحت حنفية حوض المطبخ وغسلت وشها من لبني ، بعدها ماما طلعت من الحمام وسألت على هبه وقولتلهانامت وطلبت محدش يصحيها ، واتعشينا انا وماما ورور وبعد كدا دخلنا ننام



تاني يوم صحيت من النوم جسمي متكسر من اللي عملوه فيا العيال صحابي ، طلعت افطر معاهم علشان نمشي ، بس لقيت ان هبه مشموجودة معاهم ، سألت ماما عن هبه قالتلي بتقول انها عندها برد وتعبانة ومش هتروح الكلية النهاردة ، انا فهمت انها مش قادرة تمشي منطيزها المفشوخة ، وقررت اني مروحش المدرسة وافضل معاها اتطمن عليها ، عملت نفسي بتكلم في الموبايل كأني بكلم ياسر وبيقولي انمدرس الكيميا اجازة النهاردة والحصة بتاعته اتلغت ، قولت لماما "كدا مفيش حاجة مهمة معايا النهاردة ،انا هدخل اكمل نوم بقى



ماما اخدت اختي فرحة وخرجوا وسمعت صوت باب الشقة بيتقفل ، استنيت 10 دقايق وبعدها طلعت من اوضتي وروحت لاوضة اختي هبه ،فتحت الباب ودخلت ، كانت الاوضة ضلمة بس كنت شايف هبه نايمه على السرير ومتغطية ، نورت نور الاوضة ولقيت هبه فتحت عيونها



انا : صباح الفل

هبه : ماما وفرحة نزلوا ؟

انا : اه ، انا بس اخدت اجازة علشان اتطمن عليكي



روحت عندها وقعدت جنبها على السرير ورفعت اللحاف عنها



انا : اخبارك ايه دلوقتي ؟

هبه : كويسة بس مش قادرة امشي وعلشان كدا خوفت اقوم من السرير وماما تلاحظ

انا : شوية وهتبقي تمام وهتمشي عادي

هبه : انت بتستحمل العيال التيران دي ازاي ؟

انا : كانت طيزي بتوجعني في الاول بس بعد كدا اتعودت

هبه : ولما كانت بتوجعك كنت بتعمل ايه ؟

انا : كنت بدهن كريم معايا ، بيخفف الالم

هبه : انا عايزه الكريم ده ، عايزه طيزي تخف قبل ما ماما ترجع من الشغل وتلاحظني

انا : حاضر دقيقة هجيبه وارجعلك



روحت لاوضتي فتحت الدرج وجبت علبة الكريم ورجعت تاني لاوضة هبة



انا : هو ده الكريم ، تعالي ادهنلك

هبه : لا انا هدهن لنفسي في الحمام

انا : مش هتعرفي تدهني لنفسك ، وبعدين انتي مكسوفة من ايه انا شوفت طيزك مرتين

هبه ابتسمت : تمام يلا

انا : نامي على بطنك ونزلي بنطلون البجامة



هبه نامت فعلاً على بطنها بس منزلتش البنطلون ، انا طلعت جنبها فوق السرير وقولتلها "انتي لسه مكسوفة ليه ؟" .. ومسكت بنطلونها معالبانتي وسحبتهم لتحت لحد ركبتها ، ظهرتلي اجمل طيز في العالم ، مشيت ايدي عليها وبحسس عليها ، فتحت فلقات طيزها وبقيت ببصعلى خرمها الاحمر وزبي بدأ يوقف ، مسكت علبه الكريم وحطيت منها شوية على خرمها وبقيت بمشي صباعي عليها ، وهبه كانت فاتحهبوقها ومستمتعه ، فضلت شوية افرش خرم طيزها وبعد كدا بدأت ادخل صباعي في طيزها واحركه من جوه ، كان زبي وقف على الاخرواختي هاجت وبقت تطلع منها اهات خفيفة ، دخلت صباع تاني وبقيت بلفهم في طيزها ، وهي بتقول بصوت واطي "كمل يا مودي ، دخلصباعك وادهن اكتر" .. انا ركبت فوق طيزها وطلعت زبي من الشورت ، وكنت لسه بلعب في طيزها بصباعي وبحط كريم وهي مستمتعه



انا : عايز اطلب منك طلب يا هبه

هبه : عايز ايه ؟

انا : نفسي انيكك زي صحابي

هبه : مينفعش يا مودي احنا اخوات



في الوقت ده انا كنت لسه راكب فوق طيزها بدهن كريم بصباعي ، وزبي كان وقف على فخادها وهي حاسه بيه



انا : انا نفسي فيكي يا هبه وشوفتك بتتناكي قدامي مرتين وعايز اجرب طيزك

هبه : بس انا دلوقتي طيزي وجعاني واخاف انها توجعني اكتر

انا : متخفيش ، بصي انا هوقف ثابت وهخليكي انتي اللي تدخليه وتطلعيه بنفسك



هبه قالتلي انها موافقة وطلبت مني احط كمية كريم كبيرة على زبي وعلى خرم طيزها وبعد كدا طلبت مني انام على جنبي وهي جات منقدامي ونامت على جنبها برضو وبقيت حاضنها ، مدت ايدها لورا ومسكت زبي وحطته على خرم طيزها وبدأت ترجع لورا ، زبي دخل شويةبعد شوية لحد ما بقى كله في طيزها ، وهي بتغمض عينيها وبتقول ااااه ، بدأت تطلع لقدام بجسمها وترجع لورا بالراحة خالص وزبي داخلطالع في طيزها ، انا كنت شوفت اختي بتتناك قدامي مرتين بس دي اول مرة ادخل زبي في طيزها ، كنت مش مصدق اني بنيك اختي الليبيتقال عنها اكتر بنت محترمة وملتزمة في المنطقة ، بقت اختي تسرع من حركتها وزبي داخل طالع في طيزها ، طيز هبه كانت مولعة ناار



انا : طيزك حلوة اوي يا هبه

هبه : بس حاول خلص بسرعة علشان متوجعنيش تاني

انا : زبي عجبك ؟

هبه : اااه ، اه عجبني

انا : ازبار صحابي عجبتك امبارح ؟

هبه : اااه اااه عجبتني اوي اااه

انا : مين اكتر زب عجبك فيهم ؟

هبه : زب ياسر كان يجنن ومحترف في النيك

انا : تحبي اجيب ياسر ينيكك تاني ولا نقطع علاقتنا بيهم ؟

هبه : اااه هاته ، هات ياسر ينيكني كل يوم



وبقت هبه تنيك نفسها بزبي بالراحة لحد ما قولتلها اني هنزل لبني ، طلبت مني مطلعش زبي وفضلت تنيك نفسها لحد ما نزلت لبني جوهطيزها ، واستمرت تنيك نفسها بزبي لحد لما حلبته خالص جوه طيزها ، بعد كدا طلعته من طيزها وبدأ لبني ينزل من خرمها وكانت بتمسحهبصباعها وتدهن بيه طيزها ، واخدت شوية بصباعها وحطته في بوقها تمصه ، بعد كدا لبستها البنطلون ولبست هدومي وروحت اوضتيوهي طلعت تروح الحمام



ومر يومين واختي هبه بقت زي الفل وبتروح الكلية طبيعي وكانت بتتعامل معايا عادي ، وفي يوم رجعت من المدرسة وفتحت الباب ودخلتالشقة ملقتش حد ، دخلت بهدوء اوضة اختي ولقيتها نايمه على ظهرها وفاتحة اللابتوب وبتتفرج على سكس وقالعه البنطلون ورافعة رجلهالفوق وماسكة علبة مزيل عرق كان شكلها شبه الزب ، وبتنيك نفسها وشغاله اهاات بصوت واطي ، اول ما شافتني طلعت الامبوبة من طيزهاواتغطت بالملاية



انا : انتي ليه بتتكسفي مني بعد كل اللي حصل بينا

هبه منطقتش بحرف واحد وعينها في الارض

انا : لما تحبي تتناكي في طيزك قوليلي

هبه : انا معرفش حصلي ايه ؟ معرفش انت وصحابك عملتوا فيا ايه انا بقيت دايماً عايزه احط حاجة في طيزي ودايماً بتاكلني وعايزه اتناكمنها



كانت هبه بدأ دموعها تنزل وبتعيط ، قربت منها ومسحت دموعها وبوستها على خدها



انا : عادي يا هبه مش عيب انك تمتعي نفسك ، انا زيك كل كام يوم بحس اني عايز اتناك من طيزي وبكلم ياسر يجيلي البيت او اروحلهمانا ، انتي برضو المفروض لما تحسي بكدا تطلبي مني انيكك او اجيب ياسر ينيكك ، انا عايزك تفكي وتتعاملي بحرية اكتر ومتتكسفيش



هبه هديت شوية واقتنعت بكلامي وابتسمت ، انا رفعت الملاية وكانت قالعه البنطلون وانا قلعتها التيشيرت وبقيت ارضع في صدرها واعضفي حلمتها واعصر فيهم وبعدين قولتلها "وريني الكس الجميل ده اللي الشارع كله هيموت عليه" .. ظهرلي كسها وكان مليان افرازات وكانباين عليها انها هايجه فعلاً ، لعبت فيه شوية بصباعي وبعد كدا نزلت عليه مص ولحس وكنت في نفس الوقت بقفش في بزازها وهبه كانتشغالة "اااه كمااان يا موودي" .. ومسكت زبي وطلعت من الشورت وبدأت تمص فيه وترضعه ، وبعد شوية كان زبي وقف زي الحديدهقولتلها يلا علشان نريح ظيزك ، وهي فوراً اخدت وضعية الكلب ورفعت طيزها لفوق وانا وقفت على السرير وتفيت على طيزها وحطيت زبيعلي خرمها ودفعته لتحت ودخل كله بسهولة علشان هي كانت بتلعب في طيزها بالفازلين ، بقيت بنيكها في وضع الكلب وهي بتتشرمط تحتمني "نيك طيزي يا مودي اااه ، طيزي بتحرقني اوي يا مودي" .. بنيك فيها واقولها "عايزه ياسر ينيكك" .. وهي بتصرخ "ااه نفسي اجربزب ياسر تاني وينيكني" .. انا بقولها "مش قولتي انه يحذف الفيديو واقطع علاقتي بيهم" .. هي بشرمطه "لا مش دلوقتي ، انا لسهمشبعتش منهم ، اااه نفسي اجربهم مرة كمان ويقطعوا طيزي"



وانا هجت فشخ من شرمطتها وكلامها وبقيت بنيك فيها جامد وبضربها على طيزها ونيمتها على بطنها ونمت فوقها وبقيت برزع فيها اوي ،لحد ما حسيت اني هنزل وقولتلها "نفسي انزل على وشك" .. في لحظة كانت نزلت على ركبتها وبقت تحت زبي وراسها لفوق وبتمص زبيوبتقولي "نزل يا روحي" .. فركت زبي ولقيت شلال لبن نزل على وشها وبوقها وكملت باقي تنزيل على بزازها غرقتهم خالص ، وهي كانتبتدهن بزازها بلبني وبتعصر فيهم ، خلصنا ولبسنا هدومنا وخرجنا علشان كان ده المعاد اللي بتيجي فيه فرحة من المدرسة



بعدها مرت الايام وكنت بنيك هبه قليل علشان كانت اغلب الوقت بترفض ، حتى ياسر كان بيطلب مني ينيكها ولما كنت بقولها كانت بترفضوبتقول انها مش هتعمل كدا تاني بس بعد يوم او اتنين كانت بتهيج وبترجع تقولي كلم ياسر قوله يجي ، وكنت بكلمه ويجي ينيكها ، ولما كنتبكون عايز انيكها انا كنت بقولها ان ياسر مسافر ، وفعلاً بعدها بشوية تيجي تترمي في حضني وتلعب في زبي وتطلب مني انيكها



واتكرر نيكي لطيز هبه وهي اتعودت على زبي ومع الوقت بقت بتطلب مني اجيب ياسر وكنت بكلمه يجي ينيكها في اي وقت وبقت شرموطةخالص ، بس كانت مش بتحب باقي صحابي لكن احياناً كانت يوحشها السكس الجماعي وتطلب مني اكلمهم ، وبقت شهوانية لدرجة اناحياناً كانت بتطلب مني الحس كسها وقت ما بتكون واقفة في المطبخ بتجهز الغدا او بتغسل المواعين ، وفعلاً كنت بنزل تحتها وانزلبنطلونها وافضل الحس في كسها وامص لحد لما تنزل شهوتها ، وكانت لسه عايشه في المنطقة على انها اكتر بنت محترمة وملتزمة وكلالناس بتحلف باخلاقها



وطول الوقت ده فرحة مكنتش تعرف اني بنيك هبه ، وهبه متعرفش اني بنيك فرحة ، بس في يوم كنت مع فرحة قدام التلفزيون لوحدنا بالليلمتأخر ، وكالعادة نكتها من طيزها على كنبة التلفزيون ونزلت لبني في طيزها وخلصنا ودخلنا الحمام وبعد كدا طلعنا نكمل قعدتنا قدامالتلفزيون وبنتكلم



فرحة : طيزي احلى ولا طيز هبه ؟

انا : مجربتش طيز هبه علشان احكم

فرحة : ههههه مجربتش ازاي وانت صوت رزعك لطيزها امبارح كان واصل لاخر الشارع

انا : انتي بتقولي ايه يا غبيه

فرحة : بلاش كدب يامودي انا كنت نايمه في الاوضة بتاعتي وصحيت على صوت تخبيطك لطيزها في الاوضة التانية وروحت عندكم وشوفتكمن خرم الباب وانت فاشخ طيزها نيك

انا : يخرب بيتك ، مفيش حاجة تستخبى عنك

فرحة : انا هجت فشخ على شكلكم والبت هبه جسمها جامد فشخ وكانت مولعة خالص ومكنتش متخيلة اشوفها بتتناك منك وطيزها بالعه زبك، لدرجة اني كنت هدخل اتناك معاها

انا : ياريتك دخلتي ، بصراحة انا كنت بحلم اني انيكك انت وهي على سرير واحد

فرحة : وانا كمان بصراحة ، نفسي من زمان اتناك انا واي بنت تانية على سرير واحد ويبقى سحاق ونيك في نفسك الوقت ، ولو البنت ديهبه بجسمها الفاجر ده هتبقى متعة تانية خالص

انا : سهله ، نعمل خطه وننفذها

فرحة : ازاي ؟

انا : نتفق على يوم نكون في البيت انا وانتي وهبه ، وبعدها تعملي نفسك رايحة الدرس وتعملي نفسك خرجتي من الشقة وتستخبي في ايحتة جوا الشقة ، هبه هتفتكر ان احنا لوحدها وطبعاً هنيكها عادي ، وتدخلي علينا انتي في وقت اكون حاطط زبي في طيز هبه وبنيكهاوتعملي نفسك مصدومة من اللي شوفتيه وتحاولي تجري ، انا همسكك وهدخلك الاوضه تاني وهقلعك هدومك وانيكك قدام هبه بحجة انانتي ممكن تفضحينا ولازم انيكك علشان تخافي تقولي لماما ، وبعدها نبقى نشوف هبه هيكون رد فعلها ايه

فرحة : خطة جامدة ، بس حاسه ان هبه هتعترض وترفض تسيبك تنيكني

انا : متخفيش انا هسيطر عليها وافهمها اننا لو معملناش كدا هنتفضح

فرحة : تمام ، بس عايزاك تفشخ طيزي قدامها

انا : هههه هشق طيزك نصين

فرحة : بكرا ننفذ الخطة ، انا مش بحب الانتظار



وبالفعل تاني يوم قبل المغرب كنا احنا التلاتة في الشقة ، انا في اوضتي وهبه وفرحة في اوضتهم ، فرحة بعتتلي رسالة على واتساب بتقولي"انا هقول لهبه دلوقتي اني راحية الدرس وهغير هدومي وهخرج افتح باب الشقة واقفله واستخبى في اوضة الضيوف وانت عليك الباقي" .. قولتلها تمام ، وبالفعل بعد 10 دقايق سمعت باب الشقة بيفتح ويقفل وبعدها فرحة بعتتلي رسالة بتقولي "يلا ادخل للبت هبه دلوقتي"



طلعت من اوضتي ورحت لهبه ولقيتها على السرير بتذاكر ، دخلت وقفلت الباب ورايا بس خليت حته مفتوحه علشان فرحة تبص منها ، هبهكانت نايمه على بطنها والكتب حواليها ، انا عملت نفسي هايج وعايز انيكها دلوقتي حالاً



هبه : معلش يا مودي انا ورايا مذاكرة كتير

انا : يا هبه انا هايج فشخ من الصبح وبقالي ساعتين قاعد مستني فرحة تمشي

هبه : يا حبيبي انا تعبانة وجسمي متكسر

انا : بصي انا مش عايزك تتحركي من مكانك ، خليكي زي مانتي وكملي مذاكرة وانا دقيقتين وهخلص

هبه : ماشي بس انجز ارجوك



انا خلعت هدومي كلها ورميتها على الارض ، هبه في الوقت ده كانت نايمه على بطنها على السرير ووشها ناحية الحيط يعني متقدرشتشوف اللي واقف عند الباب ، طلعت فوق السرير وقعدت فوق رجليها ومسكت طيزها بقفش فيها ، بصيت ورايا وشوفت فرحة بتبص من عندالباب ، مسكت بنطلون هبه ونزلته لتحت وبعد كدا البانتي وظهرت طيزها الملبن ، وكنت بقفش واعصر في لحمها ، بصيت على فرحة لقيتهامتنحة على طيز هبه وحطت ايدها جوه البنطلون وبتلعب في كسها ، قمت من مكاني وروحت ناحية راس هبه



انا : معلش يا هبه زبي مش راضي يوقف كويس

هبه : يا مودي انا بجد مش فاضية

انا : مصي دقيقتين بس وكملي مذاكرة



قربت زبي من شفايف هبه وهي فتحت بوقها ودخلته وبدأت تمص ، في الوقت ده انا كان وشي ناحية الباب شايف فرحة هايجه وبتلعب فيكسها ، مسكت هبه من دماغها وبقيت بدخل زبي واطلعه في بوقها ، كنت بنيك بوقها بسرعة وبدخله لغاية حلقها ، بعد دقيقتين هبه مسكتزبي وسحبته من بوقها وقالتلي كفاية كدا



اخدت علبة الفازلين وطلعت فوق السرير تاني واخدت شوية فازلين دهنت خرم طيزها ولعبت فيها بصباعي وبدأت ادخل زبي ، وفرحة كانتمركزة معانا جداً وهايجه خالص ، فضلت اطلع زبي وادخله وانيك في طيز هبه وشوية شوية بدأت اسرع نيك فيها وهبه بقت بتطلع منهااهااات ومش مركزة في المذاكرة خالص ، زودت السرعة اكتر وبقيت برزع في طيزها واضربها بكف ايدي وهبه هاجت وبقت تعض فيالكتاب "ااااه نيكني يا مودي ، نيك اجمد يا حبيبي ، زبك حلو اوووي" .. مسكتها من وسطها ورفعتها خليتها بقت في وضع الكلب ومسكتفلقات طيزها وفتحتها على الاخر علشان فرحة تشوف خرم طيزها ، بصيت على فرحة لقيتها بتاكل طيز هبه بعيونها وبتفرك في كسها جامدوهاجت على اخرها ، حطيت زبي في طيز هبه ودفعته مرة واحدة وبقيت بنيك فيها قوي وبرزع في طيزها جامد ، وهي بتصرخ "ااااه يامودي زبك ناار في طيزي اااه" .. فرحة رزعت الباب ودخلت علينا وهي بتصرخ "ايه ده ؟ انتو بتعملو ايه ؟"



هبه اتفزعت وقامت تغطي جسمها بالملاية ومصدومة وهتعيط



انا : دقيقة يا فرحة انا هفهمك

فرحة : تفهمني ايه يا زبالة انا هقول لماما



وفرحة راحت تجري ناحية الباب وانا جريت عليها ومسكتها من رقبتها ودخلتها الاوضة وقفلت الباب ، رميتها على السرير جنب هبه الليكانت خايفه وبتعيط



انا : طيب انا هنيكك انتي يا فرحة علشان تبقي تقولي لماما

فرحة : ابعد عني يا زبالة

هبه : سيبها يا مودي خلينا نتكلم معاها

انا : مفيش كلام لازم انيكها علشان متقدرش تقول حاجة



ومسكتها قلبتها على بطنها ومسكت بنطلونها مع البانتي وسحبتهم ورميتهم على الارض ، ضربتها على طيزها كام ضربة وهي بتصرخ "ااهسيبني يا حيوان يا زبالة" .. طلعت فوقها وفتحت فلقات طيزها ومسكت زبي ودخلته في طيزها مرة واحدة وهي "اااه طيزي هتتعور ااه" .. وهبه في الوقت ده كانت لسه قاعدة على طرف السرير ومغطيه جسمها بالملاية وبتبص على اللي بعمله في طيز فرحة ، دخلت زبي للاخر فيطيز فرحة وبقيت بنيكها جامد وبفشخ طيزها نيك وضرب ، كنت بنيكها بسرعة وبرزع فيها جامد وهي "لا يا مودي طيزي بتوجعني ااااه" .



هبه كانت بدأت تندمج ومركزة اوي مع نيكي لطيز فرحة ، وقالتلي "كفاية كدا يا مودي سيبها تقوم" .



انا : سيبيني افشخ طيزها علشان تبقى تقول لماما

هبه : لا كفاية سيبها وهي مش هتقول حاجة

فرحة : مش هقول حاجة يا مودي بس سيبني امشي

هبه : قومي يا فرحة البسي هدومك وادخلي الحمام خدي شاور



انا سحب زبي من طيز فرحة وسبتها تقوم وهي لبست هدومها وخرجت ، بصت لاختي هبه لقيتها بتص بنظرات غريبة



انا : تفتكري البت دي ممكن تقول لماما

هبه : انت عايز تقنعني انك اول مرة تنيك فرحة ؟

انا : قصدك ايه مش فاهم

هبه : انت فاكرني عبيطة علشان اصدق المسرحية دي ؟

انا : مسرحية ايه !!

هبه : دي البت طيزها اوسع من طيزي ، انت حتى مفكرتش تحطلها فازلين علشان هي فعلاً مش محتاجه فازلين ، دي بلعت زبك كله علىالناشف ، وكان باين جداً انها مستمتعة بنيكك ليها



انا فضلت ساكت ومش عارف اقول ايه ، قولتلها بصراحة اه هي مسرحية عملناها عليكي ، احنا اسفين



هبه : يعني انت بتنيك فرحة اصلاً

انا : اه من فترة

هبه : من امتى ؟

انا : من قبل ما ابدأ انيكك بتلات شهور

هبه : يخرب بيتك ، ده بدأ ازاي ؟



وبدأت احكي لهبه لما اصحابي ناكوني نيك جماعي وطلبوا مني ينيكوا اختي هبه وقولتلهم ده صعب واقترحت عليهم ينيكوا فرحة واخدتهاعندهم في الشقة واتعمل عليها حفلة جماعية ، وحكيتلها على اللي حصل بعد كدا وازاي بقت مبتشبعش نيك وازاي بننيكها انا وياسر يومياً



هبه : علشان كدا البنت خرم طيزها زي النفق

انا : اه

هبه : وهي عرفت امتى ان انت بتنيكني ؟

انا : شافتنا اخر مرة لما كنت بنيكك في اوضتي

هبه : وعملتوا المسرحية دي ليه ؟

انا : كنت عايزك تعرفي اني بنيكها وعايزها تعرف اني بنيكك واقدر انيكك انتي وهي على سرير واحد ، وهي كمان كانت عايزه تجرب انهاتتناك معاكي وهي اصلاً بتحب السحاق

هبه : ايه الجنان ده ؟! انت عايز تنيكنا قدام بعض ؟

انا : ايه المشكلة يا هبه انا كدا كدا اصلاً بنيككم انتوا الاتنين ، هيحصل ايه لو اتجمعنا على سرير واحد

هبه : دي اختنا الصغيرة والمفروض نحافظ عليها

انا : فعلاً وانا كدا بحافظ عليها ، يا هبه اختك فرحة شهوانية جداً وممكن تتناك من عشرين راجل في نفس الوقت ، لو انا مقدرتش اشبعشهوتها يبقى هتتناك من طوب الارض

هبه : وهو الحل يعني انك تنيكنا مع بعض ؟!

انا : هي عاجبها جسمك ونفسها تجرب معاكي السحاق وتتناك معاكي على نفس السرير ، وانتي كمان هتعيشي تجربة جديدة وهتحسيبمتعة تانية خالص ، جربي ومش هتخسري حاجة ودي اختك يعني عمرها ما هتفضحك

هبه : طيب سيبني دلوقتي عايزه اخلص مذاكرة قبل ما انام

انا : ماشي انا هروح اكمل نيك في فرحة برا

هبه : روح يا وسخ منك ليها ، واقفل الباب وراك



طلعت برا وحكيت لفرحة على كل اللي اتقال بيتي وبين هبه وقررنا اننا نجيبها واحده واحده وهنخليها تهيج لحد ما تقرر تشارك معانا لوحدها، اول حاجة عملناها اني مسكت فرحة نكتها في الصالة قدام باب اوضة هبه وفضلت فيها ربع ساعة نيك وتخبيط واهاات وصراخ وفي الوقتده هبه طلعت من الاوضة مرتين علشان تبص علينا ، مرة بحجة انها هتشرب من التلاجة ومرة بحجة انها هتخش الحمام ، وفي كل مرة كانظاهر عليها انها هايجة فشخ



تاني يوم بعد المغرب كنا احنا التلاتة في الشقة لوحدنا ، انا في اوضتي وفرحة في اوضتها وهبه بتغسل المواعين ، طلعت من اوضتي روحتعند فرحة وقولتلها انا هدخل المطبخ اظبط البت هبه ابقي تعالي بصي علينا ، ودخلت المطبخ لقيت هبه واقفة قدام الحوض بتغسل المواعينولابسه بنطلون جينز وتيشيرت



انا : مش حرام الملاك ده يغسل مواعين

هبه : معاك حق تعال اغسلهم انت

انا : وليه اللبس البضان ده ؟ ليه بنطلون جينز ؟

هبه : وانت مالك ؟

انا : طيب انا هقلعهولك علشان كسك يستهوى

هبه : لا ملكش دعوة بيه سيبه



ومسكتها فعلاً وحضنتها من ورا وحطيت ايدي من قدام وفكيت زرار البنطلون وبقيت بسحبه لتحت



هبه : بلاش هبل يا مودي اختك فرحة صاحية

انا : وايه المشكلة ؟ انتي لسه هتعملي لوجودها حساب بعد اللي شوفتيه امبارح

هبه : اه انا مش حابه انها تشوفني بعمل كدا

انا : طيب مش هنيكك انا هلحس كسك بسرعة واخرج

هبه : لا سيبني اخلص المواعين وروحلها هي

انا : لا انا وحشني طعم كسك ، كملي انتي المواعين عادي وانا هنزل تحت منك الحس زي كل مرة عادي



ونزلت البنطلون خالص وبعده البانتي وكانت اختي واقفه بتغسل المواعين وانا دخلت بين رجليها ومسكت كسها افرك فيه وامسك زنبورهاوبدأت الحس فيه وامص شفايف كسها وزنبورها وهبه هاجت "اااه يا مودي يخرب بيتك"… وانا كنت باكل كسها بلساني وبحطه كله فيبوقي وبمصه وهي صوتها بدأ يعلى "ااااه ااااه كمان يا مودي دخل لسانك جوا اكتر" .. فرحة دخلت علينا المطبخ بحجة انها هتاخد كوبايةتشرب وشافتني باكل كس اختها وقالتلنا "فيه حد يعمل كدا في المطبخ ؟ ما السراير كتير جوه" .. وهبه حاولت ترفع البنطلون وتبعدني عنهابس انا مسكت البنطلون وخلعته خالص ورميته ومسكت كسها وكملت لحس ، فرحة عملت نفسها هتاخد الكوباية من على الحوض قدام هبهولزقت في ضهرها من ورا واخدت الكوباية وضربتها على طيزها وبتضحك وتقولها "طيزك ملبن يا دكتورة" .. هبه كانت مكسوفة ومحرجة ،وفرحة خرجت وانا كملت لحس في كس هبه وفي نفس الوقت بنيكها بصباعي في طيزها وهبه بقت هايجه اكتر من الاول وجابت شهوتها علىبوقي ولبستها بنطلونها وخرجت



تاني يوم كانت هبه في مشوار برا وانا وفرحة في الشقة واتفقنا اننا نتابع الشارع من البلكونة واول ما نشوف هبه جايه نخلع هدومنا وانيكفرحة في الصالة علشان لما تدخل تشوفنا ، وفعلا بعد حوالي ساعة شوفنا من البلكونة هبه تحت العمارة وطالعه وانا مسكت فرحة على طولودخلت بيها على الصالة خلعنا كل هدومنا وفرحة اخدت وضعية الكلبة وحطيت زبي في طيزها مرة واحدة وبقيت بنيكها بعنف واضربها علىطيزها وهي بتصرخ "نيك كمان يا مودي اااه افشخ طيزي" .. هبه فتحت الباب وشافتنا قدامها كدا وانا مستمر في نيك فرحة ونازل فيهارزع وفرحة بتصرخ "زبك ناار النهاردة ااااه" .. هبه وقفت شوية بتبص علينا وبتقولنا "يا اغبياء بلاش هنا علشان اللي طالع السلم هيسمعصوتكم" .. وبصت على زبي اللي في طيز فرحة ومشيت وكان باين عليها انها هاجت ، هبه دخلت اوضتها وانا كملت نيك في فرحة وبعدشوية هبه طلعت بحجة انها هتشرب ميه وبقت بتبص علينا وبتقولنا "كفاية انتو مبتشبعوش" .. وفي الوقت ده انا سحبت زبي من طيز فرحةومسكتها عدلتها ورفعت راسها لفوق علشان انزل على وشها ، هبه في الوقت ده كانت داخلة اوضتها بس وقفت شوية علشان تشوف المشهدده وفرحة تحت زبي وفاتحة بوقها ومطلعه لسانها وانا بدأت اقذف على وشها وصدرها وغرقتها لبن ومسكت زبي مصته وبلعت كل اللي نزل ،وهبه دخلت اوضتها وكانت مولعة على الاخر ، ولبسنا هدومنا وفرحة دخلت الحمام وانا دخلت اوضتي وقررت اسيب هبه هايجة كدا



تاني يوم في المدرسة قابلت ياسر وقالي ان هبه بتبعتله على واتساب وبتطلب منه يجي بس هو كان مشغول علشان بيساعد ابوه في الشغل، وانا فهمته على اللي بيحصل بيني انا وهبه وفرحة وطلبت منه ميجيش النهاردة حتى لو هبه كلمته



ورجعت البيت وبعد شوية وصلت فرحة وبعدها هبه واتغدينا وذاكرنا ، بعد المغرب لقيت فرحة دخلت عليا الاوضة



فرحة : ايه الجديد النهاردة ؟

هبه : عادي هحاول اعمل اي حاجة مع هبه اخليها تسخن واسيبها

فرحة : طيب يلا هي قاعدة في الاوضة



قومت ودخلت اوضة هبه ولقيتها واقفه قدام الدولاب بتطبق الهدوم وترتبها في الدولاب ، لابسه بجامة والبنطلون قماش خفيف ، ضربتها علىطيزها



انا : بتعملي ايه ؟

هبه : زي ما انت شايف

انا : طيب هاتي بوسة

هبه : روح لفرحة

انا : ههه فرحة مش بتاعت بوس



نسيت اقولكم ان هبه بتعشق البوس وبتسخن منه جداً ويعتبر نقطة ضعفها



مسكت هبه واحنا واقفين وحضنتها وببوس في رقبتها وايدي بتقفش في طيزها من فوق البنطلون ، وقربت شفايفي من شفايفها وبوستها ،وبقولها "شفايفك دي احلى شفايف في العالم" .. ونازلين بوس في بعض وبمص لسانها وشفايفها ودخلت ايدي جوه البنطلون وبلعب فيكسها وادعك وبنقطع شفايف بعض بوس ، وفي الوقت ده اختي فرحة دخلت علينا بحجة انها هتاخد هدوم من الدولاب ، وقفت جنبنا وانامبطلتش بوس في هبه بس هبه كانت متوترة وعايزه تبعد ومش قادرة ، فرحة ضحكت وبتقولنا "ايه الشغل الرومانسي ده" ، كملت بوس فيهبه ونزلت بنطلونها علشان اخلي فرحة تشوف كويس ، وبقيت ببوس في هبه وبلعب في كسها وهي سايحة في ايدي خالص ، وفرحة قعدتعلى السرير بتبص علينا وعيونها بتاكل طيز هبه ، انا همست في ودن هبه "تحبي تنامي على السرير والحسلك كسك" .. قالتلي "لا مشدلوقتي" .. قولتلها "متخافيش من فرحة هي هتبص علينا بس" .. هبه قالتلي "لا معلش يا مودي سيبني" وكان الكلام طالع منها بصعوبةوواضح انها استوت على الاخر ، رفعتلها بنطلونها وطلعت من الاوضة وروحت الصالة وطلعت فرحة ونكتها في الصالة وهبه شافتنا وكانتتعبانة فشخ ، بعد ما خلصت من فرحة دخلت اوضتي بلعب في الموبايل لقيت ياسر بعتلي رسالة واتساب عبارة عن اسكرين شوت لشات بينهوبين هبه ، هبه كانت بتقوله "عايزاك تيجي دلوقتي ، حاول تعال بإي طريقة" .. انا بعت رسالة لياسر وقولتله ميجيش النهاردة ، وانيمحضرله مفاجأه بكرا ، كانت صعبانة عليا هبه بس لازم اسيبها كدا لحد بكرا



تاني يوم قابلت ياسر في المدرسة وحكيتله اللي بنعمله انا وفرحة في هبه وانها تعبانة على الاخر ، وطلبت منه يجي النهاردة قبل المغرب بسميقولش لهبه انه جاي



روحت البيت واتغديت مع هبه وفرحة ، وبعد الغدا هبه دخلت اوضتها وبقيت مع فرحة لوحدنا



انا : عليكي اي دروس النهاردة ؟

فرحة : اه عليا درس الساعة 6 المغرب

انا : لا ده لازم تلغيه علشان ياسر جاي ولازم تكوني موجودة

فرحة : تمام ماشي



كنت طول اليوم بحاول اسخن هبه بس على خفيف من غير نيك ولا حتى لحس ، يعني كنت بضربها على طيزها لما اعدي من جنبها ، اوابعبصها او اخطف بوسه سريعة من شفايفها ، وهي سألتي عن فرحة هتروح الدرس امتى علشان اقدر انيكها بس قولتلها ان "فرحة الدرسبتاعها اتلغى" .. حسيت انها زعلت وانها تعبانة على اخرها



قبل المغرب اتصلت على ياسر وقولتله يجي البيت ، وبالفعل بعد نص ساعة رن عليا وقالي انه تحت العمارة وقولتله اطلع ، كانت هبه فياوضتها وفرحة معايا في الصالة ، فتحنا الباب علشان ياسر يدخل من غير صوت ، قعدنا في الصالة واتفقنا ان ياسر ينيك فرحة في الصالةويبقى سخن معاها اوي ولحد لما هبه تطلع من اوضها وتشوفهم ونشوف رد فعلها ايه



اتفقنا وياسر خلع هدومه وفرحة مصتله زبه وبعدها مالت ببطنها على الكنبه ورجليها على الارض وياسر راح من وراها ودفع زبه في طيزهاوبدأ يرزع فيها جامد وفرحة تصرح "اااه بالراحة يا ياسر" .. وهو بيضرب فيها وصوت تخبيط بضانه في طيزها كانت عالية وفرحة بتصرخ"كفاية يا ياسر ارحم طيزي" .. في الوقت ده هبه طلعت من اوضتها وبصت على ياسر ومركزة على زبه اللي فاشخ طيز فرحة ، هبه كانتبتبص عليه وهيجانه خالص ، هي بتعشق زب ياسر ، هو اللي حببها في النيك واتحولت من محترمة لشرموطة بسببه ، يعني مش بتستحملتبعد عنه اسبوع واحد



ياسر : تعالي يا هبه شاركي معانا

هبه : تعال انت معلش عايزاك جوه

ياسر : خلينا هنا في الصالة احسن ، متتكسفيش



انا همست في ودن ياسر وقولتله "روح بوسها شوية الاول وبعد كدا اسحبها من ايدها وهاتها على الكنبه هنا" .. وفعلاً ياسر سحب زبه منطيز فرحة وانا دخلت مكانه وبقيت بنيك فرحة ، ياسر راح ناحية هبه ومسكها من وسطها وقفش طيزها وباسها من شفايفها شوية بعدينمسكها من ايدها وقالها "تعالي" .. هبه بتقوله "خلينا جوه" .. ياسر شدها وجابها على الكنبة وكمل فيها بوس ونزل بنطلونها وبيلعب فيكسها وهبه كانت هتموت من الهيجان ، ياسر خلعلها التيشيرت وبقت عريانة بالكامل ، مسك بزازها يعصر فيها ويمص ويلحس ، وانا كنتبنيك في فرحة ، وفرحة كانت مركزة مع ياسر وهبه ، بعدها ياسر مسك هبه ونيمها على ضهرها على الكنبه جنب فرحة وفتح رجليها وبدأيلحس في كس هبه ، وهبه بتترعش وتقوله "كمان يا ياسر اااه" .. وبيمص زنبورها ويضربها على كسها وهي بتصرخ "نيكني يا ياسروحشني زبك اوي" .. ياسر قلبها على بطنها وبقت في نفس وضعية فرحة ، يعني الاتنين رجليهم على الارض وبطنهم على الكنبه ، ياسرحط زبه في طيز هبه ودفعه شوية شوية وبدأ ينيكها وهي بتصرخ "كمان يا ياسر ، نيكني كمان والعب ف كسي" .. وانا سحبت زبي منطيز فرحة وطلبت منها تفضل مكانها متتحركش ، وطلبت من ياسر يبدل بينهم ، وفعلاً ياسر بقى ينيك هبه شوية وبعدين يسحب زبه ويحطهفي طيز فرحة وبعدين يبدل تاني لطيز هبه ، كنت ببص عليهم ومش مصدق اني اخيراً حققت حلمي وشوفتهم بيتناكوا على سرير واحد ،شكلهم كان سخن اوي وياسر بيبدل بين اخرام طيازهم وشكل خرم الواحدة منهم لما ياسر يسحب زبه منه بيكون واسع وبينبض ، انا طلعتعلى الكنبه بين فرحة وهبه وقعدت وقولتلهم مصوا زبي ، هبه قربت شفايفها وبدأت تبوس راس زبي وتحطها في بوقها ، وفرحة كانت بتمصبضاني وتطلع لفوق شوية شوية ، في نفس الوقت ياسر كان فاسخ طيازهم نيك وبيبدل بينهم ، هبه وفرحة الاتنين بيمصوا زبي في نفسالوقت وشفايفهم بتلمس بعض ، فرحة حطت شفايف هبه بين شفايفها وباستها ، زي ما قولتلكم ان هبه بتعشق البوس وبيتعبها جداً ، فرحةبقت بتمص شفايف هبه وبتمص لسانها وهبه مغمضة عيونها وراحت في عالم تاني ، فرحة مدت ايدها ومسكت بزاز هبه وبقت بتلعب فيهموتقفشهم ، بعدين فرحة طلبت مني اقوم وقعدت مكاني ، يعني ياسر بينيك هبه وهبه مايله بجسمها على الكنبة وفرحة قاعدة قدام هبه وفاتحةرجليها ، فر مسكت دماغ هبه وقربتها من كسها ، هبه طلعت لسانها وبدأت تلحس كس فرحة وتمص شايف كسها وتبوس فخادها ، وياسرفاشخ طيزها من ورا ، بعد خمس دقايق على الوضع ده فرحة قامت وقالت "يلا دوري انا بقى" .. فرحة نزلت على الارض واخدت وضع الكلبةوطلبت من ياسر يركبها وفعلاً ياسر راح من وراها وبدأ يهبد فيها ، فرحة طلبت من هبه انها تيجي قدامها وتاخد وضع الكلبه برضو ،وبالفعل قامت هبه وسجدت قدام فرحة وبقت طيز هبه قدام راس فرحة ، وهنا جات اللحظة اللي فرحة نفسها فيها من زمان ، فرحة كانتهتموت على طيز هبه وكسها ، فرحة بدأت الاول تبوس طيز هبه وتنزل بالبوس على فخادها وتفتح طيزها وتبوس خرم طيزها وتبوس كسها ،وبعد كدا طلعت لسانها وبدأت تلحس كس هبه وخرم طيزها وهبه بتقول "ااااه يا فرحة لسانك حلو اوي" .. فرحة مسكت هبه وقلبتها علىظهرها وفتحت رجليها ومسكت شفايف كسها فتحتهم وبقت تدخل لسانها جوه كس هبه وتلحس ، كانت فرحة كأنها جعانه وبتاكل كس هبه ،وهبه بتصرخ "ااااه يا فرحة كفاية هتفتحي كسي بلسانك ، اااه هنزل عسلي" .. وبعد شوية حسيت ان ياسر هينزل ، طلبت من فرحةيقعدوا جنب بعض في وضع الكلبه وتبقوا طيازهم وجسمهم لازق في بعض ، ووقفنا فوقهم انا وياسر وكل واحد بيلعب في زبه علشان ننزللبننا على طياز اخواتي ، وبعد شوية بدأنا ننزل شلالات لبن وكل واحد فينا بيوزع اللبن بين طيز فرحة شوية وطيز هبه شوية، غرقنا طيازهملبن وكان منظرهم سخن اوي وهما كل واحدة منهم اللبن مغرق طيزها وبيخر لتحت ونازل على كسها .. وبعدها جات فرحة عند طيز هبهولحست كل اللبن اللي على طيزها وكسها وبلعته ، وبدون تردد راحت هبه لطيز فرحة ولسحت اللبن اللي عليها ، ولبسنا هدومنا وياسر مشىبعد ما نفذنا الخطة ونكت اخواتي الاتنين مع بعض ، واليوم انتهي لحد هنا



تاني يوم بعد ما خلصت من المدرسة واتغدينا ونمت شوية وصحيت قبل المغرب اخدت دش وطلعت ، دخل اوضة اخواتي لقيت هبه قاعده علىالسرير وبتلعب في الموبايل



انا : قاعدة لوحدك ليه ؟

هبه : رورو في الدرس وانت كنت نايم

انا : بتعملي ايه ؟

هبه : مفيش ، خلصت مذاكرة وبريح شوية

انا : طب خديني اريح جنبك

هبه : بس تقعد بأدبك علشان تعبانه من ليلة امبارح



وفعلاً نطيت على السرير ونمت جنبها ولفيت ايدي على كتفها



انا : بس ايه رأيك في ليلة امبارح

هبه : كانت نار ، انت وياسر تعبتوني ، والبت رورو طلعت مش ساهلة ، دي قطعت كسي

انا : ماهو محدش يقدر يقاوم جمال كسك بصراحة



وبقيت ببوسها في رقبتها وقربت من شفايفها واخدتها بوسة طويلة على الهادي ، رفعت التيشيرت وفكيت البرا ، مصيت شوية في بزازها ،وهي قلعت لنفسها البنطلون والبانتي وبقت عريانه خالص ، قالتلي اقلع هدومك وتعال جنبي ، وبالفعل قلعت هدومي ونمت جنبها ، حضنتنيوبتقولي "يلا بوس بس مش غير نيك ، وسيبلي نفسك" ، قولتلها تمام ، وحضنا بعض واحنا نايمين وش في وش على السرير ، وقربت منشايفي وبدأت تبوس برومانسية فشخ ، وبتاخد شفتي بين شفايها وتمصها ، دي كانت الوضعية المفضلة لاختي هبه ، كانت بتحب اننا نقلعهدومنا خالص وننام على السرير وتحضني بجسمها كله ونبوس بعض ، كانت بتعشق ده ، واحنا في الوضعية دي لقينا الباب بيتفتح وفرحةبتقولنا "خدوني معاكم" .. وجات جري ونطت فوق السرير وسطنا وبقينا نبوس فيها انا وهبه ، وبعد كدا انا قبلت نفسي فوق فرحة وبقيت انافي النص ، واخواتي طلعوا فوق جسمي ونازلين بوس في شفايفي ورقبتي ، كان احساس فوق الخيال وانا متغطي من كل ناحية بلحماخواتي ، بمد ايدي امسك طيز دي واعصر في بز دي والعب في كس دي ، كنت متغطي بملبن ، وبعدها فرحة طلبت من هبه انها تجربمعاها وضع ال 69 ، وهبه مكانتش فاهمه يعني ايه ال 69 وشرحتلها ان معانا تناموا في بعض بالعكس ويبقى كس كل واحدة منهم قصادراس التانية علشان تقدروا تلحسوا لبعض في نفس الوقت



وفعلاً نامت فرحة وبعد كدا نامت فوقها هبه بالعكس ولحسوا كس بعض بطريقة سكسي فشخ ، انا سخنت اوي وروحت ناحية طيز هبهوحطيت زبي فيها ودخلته للاخر ، لقيت انا بنيكها من فوق وفرحه بتلحسلها كسها من تحت وهي بتلحس كس فرحة شوية وبتصرح "ااااه ياكلاب مش قادرة همووت" .. وفرحة بتقولها "كسك نار يا دكتورة، انتي مولعة خالص ، افشخ طيزها يا مودي" .. وانا فعلاً كنت نازل فيها نيكبكل قوتي وبضربها على طيزها ، وهبه بتصرخ "ااه يا مودي زبك حلو اوي النهاردة ، نيكني اقوى تعبانه اوووي" .. فرحة سخنت وحبتتتناك هي شوية وعكست الوضع مع هبه وبقت هي من فوق ، بقيت بنيك في فرحة اوي وبضربها على طيزها زي ما هي بتطلب ، لدرجة انهاطلبت مني اعض طيزها اوى ، وفشختها خالص وبعد كدا هما نزلوا شهوتهم اكتر من مرا وانا طلبت منهم يقعدوا تحت مني ووقفت ونزلتلبني كله على وشهم وفي بوقهم





ومرت الايام وبقى ده العادي بيننا يومياً ، بنيك فرحة وهبه مع بعض في اي وقت لدرجة اني بنيكهم بالليل متأخر وبتكون ماما نايمة فيالاوضة جنبنا ، واحياناً بدخل الشقة بلاقي هبه وفرحة بياكلوا اكساس بعض ، واحياناً بنعمل حفلات جماعي مع انا واصحابي الاربعةوبنركب اخواتي الاتنين مع بعض وبتناك معاهم على نفس السرير



وبعد فترة اختي هبه اتخرجت من الكلية وبقت دكتورة ، وبعدها بشوية اتخطبت لواحد محترم وملتزم ، وطبعاً اختار اختي علشان اخلاقهاوالتزامها ، بعدها هبه طلبت مني شوية شروط ، اولاً انها مش هتتناك جماعي من اصحابي الاربعة تاني خالص، وان ياسر هينيكها مرةواحدة كل اسبوع ، واني انا علاقتي معاها هتبقى معظمها لحس لكسها بس من غير نيك ، وطبعاً كل ده علشان كانت عايزة خرم طيزهايرجع ضيق زي الاول علشان كانت خايفة جوزها في المستقبل يكتشف ده ، واحنا وافقنا على شروطها ، واصحابي كانوا بيحترمونيووافقوا على كل شروط هبه



وفي الوقت الحالي بنيك فرحة كل يوم تقريباً ، وبنيك هبه كل اسبوع وطيزها فعلاً بقت ضيقة ، والسحاق بين هبه وفرحة مستمر .. هبهمخطوبة وغالباً الجواز هيكون بعد سنة ، وانا بتمنى الايام تعدي بسرعة علشان اختي تتجوز واقدر اجرب النيك في كسها ، اكيد هيكوناجمل ، رغم ان طيز هبع اجمل من اي كس ممكن تجربة في حياتك
 
مواضيع مشابهة الأكثر مشاهدة عرض المزيد

المستخدمون الذين يشاهدون هذا الموضوع

عودة
أعلى أسفل