ما الجديد
متعه لاتنتهي حتى الجزء الثاني 30/1/2026

سحاق متعه لاتنتهي حتى الجزء الثاني 30/1/2026 (1 المشاهدين)

نارتجي

نارتجي

مشرف

طاقم الإدارة
مشرف
ناقد فني
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
ناشر حصري
كاتب قصص
سكساتي متفاعل
وزير النشاط
ملك فعال
أسطورة الوقت
السمعة: 6%
نقاطي
5,870
انا ايمان موظفه في وزاره الصحه مطلقه عندي ٣٨سنه مطلقه من اكتر من عشر سنين كنت متجوز كبيره لظروف اني كنت بخدم امي كانت تعبانه وبعد ما ماتت كان قطر الجواز فات اتجوزت رجل كبير بس كان مجنون واطلقت دخلت بعدها في علاقه مع واحد جارهم ومارتحتش وقفلت على نفسها لحد ماجتلهم مديره كانت اسمها اميره كانت ست اربعينيه جايه من بره كانت واخده اجازه وكانت مسافره ورجعت عشان اخوها كان وكيل وزاره فهو ظبط لها الدنيا ورجعها على مديره الشؤن و كانت يبان انها متحرره كانت علطول لبسها جيب قصيره وكانت رجليها ملفوفه وكانت بزازها جميله جدا والأهم انهم كانوا سامعين انها مطلقه وانها مش بتحب صنف الرجاله وده وضح في معاملتها مع الموظفين اللي كانت بتتلكك لاي رجل وعلى العكس مع الستات بس كانت علطول واخده بالها من نفسها وفي يوم كانت داخله لها المكتب تمضي منها ورق ملقتهاش في المكتب وكان تلفونها مفتوح بتبص شافت فيديو شغال كانت اميره مع واحده زميلتهم ايمان عارفاها ينهار اسود دي البت بتاعت الأرشيف اللي تحت وراحت ايمان ماشيه على مكتبها وشويه لقت اميره بتتصل عليها بتقولها انتي كنتي عندي في المكتب في حاجه قالت لها اه عاوزاك قالت لها تعالي يا ايمان وراحت لها وكانت اميره فاتحه زرار من البلوزه وقالت لها خير يا ايمان ايمان بصت على صدر اميره وسرحت اميره بصت لها وضحكت ايه يابت انتي معندكيش زيهم ولا ايه بتقولها هم ايه دول راحت اميره ضاربه ايمان علي طيزها وقالت لها يابت وهزت بزازها دول وقالت لها دانتي يا ايمان عندك الاحلى منهم اقعدي يابت اقعدي قوليلي انتي عامله ايه مع جوزك قالت لها انا مطلقه من اكتر من ١٠سنين قالت له احسن دول ولاد كلب لا منهم ولا كفايه شرهم قالت لها كان يضربني الحيوان وكان كبير وياريت على كده كان بيديني حقي قالت لها يخربيته انتي حدوته يا ايمان بصي انتي لازم تيجي تقعدي عندي النهارده بكره اجازه خدي العنوان ده انا قاعده في شقه في مدينه نصر لوحدي انا مطلقه انا كمان ياللاه هاتي الشغل اللي عاوزه تمضيه وسيبيه اراجعه ومشيت ايمان ومش عارفه تبعد اللي شافته عن راسها وكانت لها كلام مع زينب بتاعت الأرشيف وراحت لها قالت لها يابنتي انتي مختفيه فقالت لها ولا مختفيه ولا حاجه انتي شغاله فين دلوقتي قالت لها شون العاملين قالت لها مع مين قالت لها مع الست اميره راحت زينب قالت اميره ديه اللي جايه من بره قالت لها ست ايه وراحت قارصه زينب من بزها قالت لها ايه انتي نزلتي تحتها يابت يا ايمان ولا ايه ايمان عملت نفسها بتتمايص وزينب قالت لها اسكتي انتي عارفه الباشا الكبير قريبها انا كنت معه من فتره يعني ايه معاه قالت لها يابنتي احنا هنا كتير اللي كده وعلى فكره كل الكبار بيبدلوا بينا ولقيته قالي اروح للست اميره ديه وعرفني انها بتموت في النسوان وايه يابت اسخن من اي مره انا نمت معها راحت ايمان يابت زينب ورجعت على مكتبها وقالت اروح وايه المشكله واللي هناك معهاها قالها الريسه اتصلت عاوزاكي راحت ايمان جري على مكتب الريسه قالت لها كنتي فين راحت ايمان مقربه من اميره وقالت لها الصراحه تعبت ودخلت الحمام اريح نفسي قالت لها وليه اللي تعبك يا ايمان قالت لها الصراحه وراحت ماسكه بزاز اميره دول تعبوني جدا يا ريسه واميره قالت لها بجد يا ايمان كان كسها نقط فعلا راحت قايل الها تعالي كده ودخلت الحمام ورفعت الجيبه شوفي ياريسه نزلت اميره على ركبتها ولحست كس ايمان بلسانها قالت لها ده اللي تعبك ده روعه يا ايمان وحطت ايدها على كسها قالت لها انتي كسك ساخن قوي ليه كده يابت انتي قالت لها تأثير بزازك الجميله قالت لها بقولك ايه انا مش قادره وكلمت قريبها وقالها هاتها وتعالي يا اميره وراحت علي مكتب وكيل الوزاره وقال للسكرتيره محدش يدخل كانت للسكرتيره فاهمه وفتح ملحق بالمكتب ودخلت اميره وايمان واميره قالت له تقعد تتفرج وقلعت ملط وقالت لايمان انتي مكسوفه يالبوه قلعتها وبقوا الاتنين ملط ونزلت اميره على قرفيصها وكانت طيزها باين ان خرمها متبهدل وكان الباشا قلع البنطلون وكان زبه كبير وحلو بعت للسكرتيره على الواتس تخلي اللي معاها تمنع اي حد وهي تدخلها وتقلع وفي ثواني كانت البت بتبلع زبه في بوقها وكانت اميره وايمان وضع 69ايمان تحت واميره فوووق وكانت اميره بتاكل في كس ايمان اللي ماستحملتش ومان كسها بيرمي شهوتها واميره قالت لها ايه ده كله يا ايمان والباشا بعت البت نحيتهم هو عاوز يخلع ايمان ثواني بس وفعلا البت للسكرتيره كانت متمكنه مسكت طيز اميره لحس وركزت قوي على بين الحرمين وفضلت تضرب اميره على طيزها وعلى كسها راحت اميره قايمه من فوق ايمان وراحت في حضن السكرتير وهنا كان زي الباشا بيتخشر في خرم طيز ايمان اللي تفاجأت من حجم زب الباشا اللي قالها انتي طيزك لسه محدش ناكك فيها قبل كده يالبوه وكانت السكرتير منيكه اميره و فعلها رجليها ولسانها كان بيدخل جو من كس اميره وكانت تضربها بطراطيف صوابعها على كسها واميره هتموت وتان من صوابع البت وعملت معها وضعيه المقص كس البت بقي على كس اميره وفضلوا يحكوا في بعض وكانت بتاكل في بزاز اميره وايمان كان خرم طيزها اتعود على حجم زب الباشا اللي ايمان قمطت على زبه لانه كان بيسحبه لحد راسه ويحشره مره واحده وهي كان روحها بتروح قمطت على زبه نطر لبنه في طيزها وقالها اصبري يا ايمان انتي كنز وكانت اميره جابت شهوتها كام مره فقال للسكرتيره اطلعي وفي ثواني لبست وقامت ايمان واميره فقال لاميره انا عاوز ايمان النهارده قالت له لا ايمان معي النهارده هتبات معي قالها طيب انا هاجي ابات معاكم انا كمان وهحيب معي المدام قالت له بجد قالها اه قالت له تشرق انت والمدام وراحت بايسه قالها اقولك خدي ايمان وابقي من دلوقتي وانا هكلم حنان مراتي واجيبها واجيلك قالت له ماشي وكانوا لبسوا وعدلو هدومهم وقالهم اطلعوا من الباب ده وهم خارجين لمحت ايمان باب مفتوح كانت فيه واحده خارجه وعارفه ان محدش هاييجي من هنا ففتح الباب وشافت ايمان واميره اتنين من الرجاله معهم بنتين ملط ايمان بتقولها هو ليه ده قالت لها مهرجان النيك في الموظفات اسكتي حنان مراته ديه أجمل واسخن مره في الدنيا وراحوا على مكتب اميره اللي قالت لايمان روحي هاتي شنطتك وحاجات قابليني تحت في الجراج بسرعه عشان عاوزه اتمتع بيكي شويه
خلص الاول


التاني
ايمان مشيت من مكتب اميره وهي راسها ملخبطه اذاي حصل كل ده في أقل من ساعات وياتري اللي جاي ايه وايه اللي بيحصل في المكاتب المغلقه ده ومين النسوان اللي كانت بتتناك فوق ديه ده كده الوزاره بقت مش للصحه بقت للنيك وخبطت في واحده وهي مش واخده بالها واعتزرت للست اللي كانت لابسه عبايه سمرا بس واضح ان جسمها حلو ودخلت ايمان ووحده صاحبتها ندهت على الست اللي كانت خبطت في ايمان وقالت لها تعالي ياسحر مدام ايمان جات اهيه ورجعت سحر كانت طويله عودها مشدود وصاحبه ايمان قالت له سحر جوزها كان شغال سواق معانا ومات في حادثه من كام شهر وجايه تخلص ورقه شوفي ايه اللي ممكن تساعديها عشان تخلص قالت لها طيب يا سحر هاتي تلفونك وسجلت لها رقمها ورنت على نفسها وقالت لها لاني نازله دلوقتي ورايا طلب هروح اعمله وهاتي الورق بتاعك وخدته في شنطتها وقالت لها انا هشوف الورق واكلمك كل ده وسحر مركزه على صدر ايمان وقربت منها قوي وكانت صاحبه ايمان خرجت فسحر قالت لها انا تحت امرك في اي طلب انتي عاوزاه اي حاجه وراحت علي ودن ايمان قالت لها السوتيانه انتي نسيتي تقفليها وريحتك الصراحه جميله وعضت على شفتها وقالت لها يا مدام ايمان ريحيني وانا هريحك كويس جدا وبصت لها وقالت لها مستنيه تلفونك وعلى فكره بعرف اقفل السوتيانه كويس يا قمر ونزلت ايمان لقت اميره في العربيه بتقولها مالك في ايه اتاخرت ليه حكت لها قالت لها انتي بتقولي ليه كانت سحر ماشيه فا ايمان قالت لها هي ديه قالت لها الصراحه جسمها حلو قوي روحي كده انكشيها لو حابه تيجي معانا نزلت ايمان قالت لسحر بقولك هو انتي وراكي حاجه دلوقتي قالت لها لاه قالت لها طيب ماتيجي معانا تقفلي لي السوتيانه انا والمدام قالت لها وماله اجي معاكي وركبت معاهم وطلعت العربيه على عند اميره ودخلوا الثلاث نسوان واميره قالت لسحر اهلا وراحت واخدها في بوسه وكانت سحر شكلها من النوع السحاقي المتمكن لأنها في ثواني كانت اميره سخنت وكسها كان بينقط عسل وسحر قالت لها يااااه دانتي صعبتي على يا اميره تعالي يا ايمان تقلعي انزلي على ركبك يا متناكه شوفي كس اللبوه ديه زعلان ليه ولفت سحر ورا اميره وقلعت سحر ملط كانت عود ممشوق جدا وفضلت تبوس في رقبه اميره من ورا وايمان كانت على ركبتها ودفنها راسها في كس اميره وسحر حطت ايدها من تحت باط اميره وقفشت في بزاز اميره وكانت استاذه في مداعبه حلمه اميره كانت بتدعك شويه وتغرك الحلم بين صوابع ايدها شويه وترجع تدعك شويه وسحبت ايدها اليمين وحطتها بين فلقه طيز اميره وبدأت تبعبص اميره في طيزها اللي كانت مستمتعه ونزلت سحر من ورا اميره فتحت طيزها بيديها وحطت لسانها وقامت ايمان وقفت حضنت اميره وسحر دخلت ايديها بين اوراك اميره وكانت بتلعب في كس اميره وكس ايمان وكانت سحر متمكنه وعارفه بتعمل ايه وبعدها نمت ايمان واميره على الأرض على ضهرهم وخلتهم يحطوا ايدهم بين اوراكهم يرفعوا رجلهم ويفشخوا نفسهم جامد وهي كانت بتلحس كس ايمان بتلعب في كس اميره بايده وشويه بدلت بقت بتلحس في كس اميره وتلعب في طيز ايمان وكسها ونزلوا اميره وايمان وراحوا الاتنين بصين لبعض وراحت ايمان علي كس سحر واميره راحت علي راسها وركبت بكسها اللي فتحت شفايف كسها على بوق سحر اللي كان لسانها خارج وداخل في كس اميره وايمن كانت تحت سحر وكانت بتلحس لها كل شفه من شفايف كسها وبعدها ركزت على الزنبور وقامت اميره جابت شنطه فتحتها طلعت منها ازبار جلد كل المقاسات واختارت زب ييجي ٢٥سم وعريض قوي وطلعت قعدت تاني على بوق سحر وبدأت تلعب بالزب في كس سحر وايمان كانت بترضع في الزب الصناعي والحس في كس سحر اللي كانت بتاكل في كس اميره اللي كانت هي محرك الديره كلها وشاورت اميره لايمان فرفعت رجل سحر ودخلت اميره الصناعي في طيز سحر اللي من الوجع صوتت فا اميره قالت لها استحملي يامتناكه أوله بيبقى صعب والتلفون بتاع اميره ضرب فكان الباشا قالها انا طالع انا وحنان قالت له بسرعه وفضلت تلعب في كس سحر وبدلت هي وايمان على سحر اللي كانت اتعودت على حجم الزب والحرس رن فقامت اميره فتحت وهي ملط ودخل الباشا ومعه صاروخ وسط رفيع جدا وطياز وبزاز والباشا راح جاري وقله هدومه ورشق زبه في كس سحر ومراته قالت له شوف الخول اللي طول السكه راحت اميره ماسكه حنان زنقاها في الحيطه قالت لها انتي تسكتي خالص وراحت ضربته بالقلم خفيف كده وراحت بيساها وقالت لها انا لما بشوفك ببقى عاوزه افضل انيك فيكي تعالي يا حنان انتي بتاعتي وحنان قالت لها بجد انا عجباك قوي مده راحت مقلعاها ونيمتها على البلاط ونامت فوقها وكانت بتاكل في كس حنان اللي جابت كميه كبيره كان حنفيه اتفتحت واميره قالت لها ايوه كده وكان الباشا بينيك في كس سحر وشال الزب من طيز سحر ودخل زبه في طيز سحر وخلي ايمان تكمل نيك في كس سحر بالصناعي وشويه وايمان نامت جانب سحر ورشقت الصناعي في خرم طيزها وجات اميره وحنان ونيمت اميره حنان جانب ايمان وبقت بتبدأ بينهم تلحس كس واحده وتنيك التانيه بالصناعي وتبدل بينهم وعملت وضع 69مع حنان وخلت ايمان تنيكهم الاتنين وجابت ايمن صناعي تبتته على الأرض وقعدت عليه ومسكت صناعي تاني بقي كل واحد في ليد وكانت بتحشر الاتنين في النسوان وطلعه نازله علي الصناعي عي كمان والباشا كان جاب لبنه مرتين في كس وطيز سحر وقام قعد يتفرج وراحت سحر على ايمان قومتها من على الصناعي اللي كانت قاعده عليه وقعدت سحر على الزب الصناعي الي كان ضخم وفضل ا يبدلوا بين بعض لما المل جاب بدل المره اتنين وتلاته واترموا على الأرض
وخلص التاني
الي اللقاء في الجزء الثالث

التاني
ايمان مشيت من مكتب اميره وهي راسها ملخبطه اذاي حصل كل ده في أقل من ساعات وياتري اللي جاي ايه وايه اللي بيحصل في المكاتب المغلقه ده ومين النسوان اللي كانت بتتناك فوق ديه ده كده الوزاره بقت مش للصحه بقت للنيك وخبطت في واحده وهي مش واخده بالها واعتزرت للست اللي كانت لابسه عبايه سمرا بس واضح ان جسمها حلو ودخلت ايمان ووحده صاحبتها ندهت على الست اللي كانت خبطت في ايمان وقالت لها تعالي ياسحر مدام ايمان جات اهيه ورجعت سحر كانت طويله عودها مشدود وصاحبه ايمان قالت له سحر جوزها كان شغال سواق معانا ومات في حادثه من كام شهر وجايه تخلص ورقه شوفي ايه اللي ممكن تساعديها عشان تخلص قالت لها طيب يا سحر هاتي تلفونك وسجلت لها رقمها ورنت على نفسها وقالت لها لاني نازله دلوقتي ورايا طلب هروح اعمله وهاتي الورق بتاعك وخدته في شنطتها وقالت لها انا هشوف الورق واكلمك كل ده وسحر مركزه على صدر ايمان وقربت منها قوي وكانت صاحبه ايمان خرجت فسحر قالت لها انا تحت امرك في اي طلب انتي عاوزاه اي حاجه وراحت علي ودن ايمان قالت لها السوتيانه انتي نسيتي تقفليها وريحتك الصراحه جميله وعضت على شفتها وقالت لها يا مدام ايمان ريحيني وانا هريحك كويس جدا وبصت لها وقالت لها مستنيه تلفونك وعلى فكره بعرف اقفل السوتيانه كويس يا قمر ونزلت ايمان لقت اميره في العربيه بتقولها مالك في ايه اتاخرت ليه حكت لها قالت لها انتي بتقولي ليه كانت سحر ماشيه فا ايمان قالت لها هي ديه قالت لها الصراحه جسمها حلو قوي روحي كده انكشيها لو حابه تيجي معانا نزلت ايمان قالت لسحر بقولك هو انتي وراكي حاجه دلوقتي قالت لها لاه قالت لها طيب ماتيجي معانا تقفلي لي السوتيانه انا والمدام قالت لها وماله اجي معاكي وركبت معاهم وطلعت العربيه على عند اميره ودخلوا الثلاث نسوان واميره قالت لسحر اهلا وراحت واخدها في بوسه وكانت سحر شكلها من النوع السحاقي المتمكن لأنها في ثواني كانت اميره سخنت وكسها كان بينقط عسل وسحر قالت لها يااااه دانتي صعبتي على يا اميره تعالي يا ايمان تقلعي انزلي على ركبك يا متناكه شوفي كس اللبوه ديه زعلان ليه ولفت سحر ورا اميره وقلعت سحر ملط كانت عود ممشوق جدا وفضلت تبوس في رقبه اميره من ورا وايمان كانت على ركبتها ودفنها راسها في كس اميره وسحر حطت ايدها من تحت باط اميره وقفشت في بزاز اميره وكانت استاذه في مداعبه حلمه اميره كانت بتدعك شويه وتغرك الحلم بين صوابع ايدها شويه وترجع تدعك شويه وسحبت ايدها اليمين وحطتها بين فلقه طيز اميره وبدأت تبعبص اميره في طيزها اللي كانت مستمتعه ونزلت سحر من ورا اميره فتحت طيزها بيديها وحطت لسانها وقامت ايمان وقفت حضنت اميره وسحر دخلت ايديها بين اوراك اميره وكانت بتلعب في كس اميره وكس ايمان وكانت سحر متمكنه وعارفه بتعمل ايه وبعدها نمت ايمان واميره على الأرض على ضهرهم وخلتهم يحطوا ايدهم بين اوراكهم يرفعوا رجلهم ويفشخوا نفسهم جامد وهي كانت بتلحس كس ايمان بتلعب في كس اميره بايده وشويه بدلت بقت بتلحس في كس اميره وتلعب في طيز ايمان وكسها ونزلوا اميره وايمان وراحوا الاتنين بصين لبعض وراحت ايمان علي كس سحر واميره راحت علي راسها وركبت بكسها اللي فتحت شفايف كسها على بوق سحر اللي كان لسانها خارج وداخل في كس اميره وايمن كانت تحت سحر وكانت بتلحس لها كل شفه من شفايف كسها وبعدها ركزت على الزنبور وقامت اميره جابت شنطه فتحتها طلعت منها ازبار جلد كل المقاسات واختارت زب ييجي ٢٥سم وعريض قوي وطلعت قعدت تاني على بوق سحر وبدأت تلعب بالزب في كس سحر وايمان كانت بترضع في الزب الصناعي والحس في كس سحر اللي كانت بتاكل في كس اميره اللي كانت هي محرك الديره كلها وشاورت اميره لايمان فرفعت رجل سحر ودخلت اميره الصناعي في طيز سحر اللي من الوجع صوتت فا اميره قالت لها استحملي يامتناكه أوله بيبقى صعب والتلفون بتاع اميره ضرب فكان الباشا قالها انا طالع انا وحنان قالت له بسرعه وفضلت تلعب في كس سحر وبدلت هي وايمان على سحر اللي كانت اتعودت على حجم الزب والحرس رن فقامت اميره فتحت وهي ملط ودخل الباشا ومعه صاروخ وسط رفيع جدا وطياز وبزاز والباشا راح جاري وقله هدومه ورشق زبه في كس سحر ومراته قالت له شوف الخول اللي طول السكه راحت اميره ماسكه حنان زنقاها في الحيطه قالت لها انتي تسكتي خالص وراحت ضربته بالقلم خفيف كده وراحت بيساها وقالت لها انا لما بشوفك ببقى عاوزه افضل انيك فيكي تعالي يا حنان انتي بتاعتي وحنان قالت لها بجد انا عجباك قوي مده راحت مقلعاها ونيمتها على البلاط ونامت فوقها وكانت بتاكل في كس حنان اللي جابت كميه كبيره كان حنفيه اتفتحت واميره قالت لها ايوه كده وكان الباشا بينيك في كس سحر وشال الزب من طيز سحر ودخل زبه في طيز سحر وخلي ايمان تكمل نيك في كس سحر بالصناعي وشويه وايمان نامت جانب سحر ورشقت الصناعي في خرم طيزها وجات اميره وحنان ونيمت اميره حنان جانب ايمان وبقت بتبدأ بينهم تلحس كس واحده وتنيك التانيه بالصناعي وتبدل بينهم وعملت وضع 69مع حنان وخلت ايمان تنيكهم الاتنين وجابت ايمن صناعي تبتته على الأرض وقعدت عليه ومسكت صناعي تاني بقي كل واحد في ليد وكانت بتحشر الاتنين في النسوان وطلعه نازله علي الصناعي عي كمان والباشا كان جاب لبنه مرتين في كس وطيز سحر وقام قعد يتفرج وراحت سحر على ايمان قومتها من على الصناعي اللي كانت قاعده عليه وقعدت سحر على الزب الصناعي الي كان ضخم وفضل ا يبدلوا بين بعض لما المل جاب بدل المره اتنين وتلاته واترموا على الأرض
وخلص التاني
الي اللقاء في الجزء الثالث
 
انا ايمان موظفه في وزاره الصحه مطلقه عندي ٣٨سنه مطلقه من اكتر من عشر سنين كنت متجوز كبيره لظروف اني كنت بخدم امي كانت تعبانه وبعد ما ماتت كان قطر الجواز فات اتجوزت رجل كبير بس كان مجنون واطلقت دخلت بعدها في علاقه مع واحد جارهم ومارتحتش وقفلت على نفسها لحد ماجتلهم مديره كانت اسمها اميره كانت ست اربعينيه جايه من بره كانت واخده اجازه وكانت مسافره ورجعت عشان اخوها كان وكيل وزاره فهو ظبط لها الدنيا ورجعها على مديره الشؤن و كانت يبان انها متحرره كانت علطول لبسها جيب قصيره وكانت رجليها ملفوفه وكانت بزازها جميله جدا والأهم انهم كانوا سامعين انها مطلقه وانها مش بتحب صنف الرجاله وده وضح في معاملتها مع الموظفين اللي كانت بتتلكك لاي رجل وعلى العكس مع الستات بس كانت علطول واخده بالها من نفسها وفي يوم كانت داخله لها المكتب تمضي منها ورق ملقتهاش في المكتب وكان تلفونها مفتوح بتبص شافت فيديو شغال كانت اميره مع واحده زميلتهم ايمان عارفاها ينهار اسود دي البت بتاعت الأرشيف اللي تحت وراحت ايمان ماشيه على مكتبها وشويه لقت اميره بتتصل عليها بتقولها انتي كنتي عندي في المكتب في حاجه قالت لها اه عاوزاك قالت لها تعالي يا ايمان وراحت لها وكانت اميره فاتحه زرار من البلوزه وقالت لها خير يا ايمان ايمان بصت على صدر اميره وسرحت اميره بصت لها وضحكت ايه يابت انتي معندكيش زيهم ولا ايه بتقولها هم ايه دول راحت اميره ضاربه ايمان علي طيزها وقالت لها يابت وهزت بزازها دول وقالت لها دانتي يا ايمان عندك الاحلى منهم اقعدي يابت اقعدي قوليلي انتي عامله ايه مع جوزك قالت لها انا مطلقه من اكتر من ١٠سنين قالت له احسن دول ولاد كلب لا منهم ولا كفايه شرهم قالت لها كان يضربني الحيوان وكان كبير وياريت على كده كان بيديني حقي قالت لها يخربيته انتي حدوته يا ايمان بصي انتي لازم تيجي تقعدي عندي النهارده بكره اجازه خدي العنوان ده انا قاعده في شقه في مدينه نصر لوحدي انا مطلقه انا كمان ياللاه هاتي الشغل اللي عاوزه تمضيه وسيبيه اراجعه ومشيت ايمان ومش عارفه تبعد اللي شافته عن راسها وكانت لها كلام مع زينب بتاعت الأرشيف وراحت لها قالت لها يابنتي انتي مختفيه فقالت لها ولا مختفيه ولا حاجه انتي شغاله فين دلوقتي قالت لها شون العاملين قالت لها مع مين قالت لها مع الست اميره راحت زينب قالت اميره ديه اللي جايه من بره قالت لها ست ايه وراحت قارصه زينب من بزها قالت لها ايه انتي نزلتي تحتها يابت يا ايمان ولا ايه ايمان عملت نفسها بتتمايص وزينب قالت لها اسكتي انتي عارفه الباشا الكبير قريبها انا كنت معه من فتره يعني ايه معاه قالت لها يابنتي احنا هنا كتير اللي كده وعلى فكره كل الكبار بيبدلوا بينا ولقيته قالي اروح للست اميره ديه وعرفني انها بتموت في النسوان وايه يابت اسخن من اي مره انا نمت معها راحت ايمان يابت زينب ورجعت على مكتبها وقالت اروح وايه المشكله واللي هناك معهاها قالها الريسه اتصلت عاوزاكي راحت ايمان جري على مكتب الريسه قالت لها كنتي فين راحت ايمان مقربه من اميره وقالت لها الصراحه تعبت ودخلت الحمام اريح نفسي قالت لها وليه اللي تعبك يا ايمان قالت لها الصراحه وراحت ماسكه بزاز اميره دول تعبوني جدا يا ريسه واميره قالت لها بجد يا ايمان كان كسها نقط فعلا راحت قايل الها تعالي كده ودخلت الحمام ورفعت الجيبه شوفي ياريسه نزلت اميره على ركبتها ولحست كس ايمان بلسانها قالت لها ده اللي تعبك ده روعه يا ايمان وحطت ايدها على كسها قالت لها انتي كسك ساخن قوي ليه كده يابت انتي قالت لها تأثير بزازك الجميله قالت لها بقولك ايه انا مش قادره وكلمت قريبها وقالها هاتها وتعالي يا اميره وراحت علي مكتب وكيل الوزاره وقال للسكرتيره محدش يدخل كانت للسكرتيره فاهمه وفتح ملحق بالمكتب ودخلت اميره وايمان واميره قالت له تقعد تتفرج وقلعت ملط وقالت لايمان انتي مكسوفه يالبوه قلعتها وبقوا الاتنين ملط ونزلت اميره على قرفيصها وكانت طيزها باين ان خرمها متبهدل وكان الباشا قلع البنطلون وكان زبه كبير وحلو بعت للسكرتيره على الواتس تخلي اللي معاها تمنع اي حد وهي تدخلها وتقلع وفي ثواني كانت البت بتبلع زبه في بوقها وكانت اميره وايمان وضع 69ايمان تحت واميره فوووق وكانت اميره بتاكل في كس ايمان اللي ماستحملتش ومان كسها بيرمي شهوتها واميره قالت لها ايه ده كله يا ايمان والباشا بعت البت نحيتهم هو عاوز يخلع ايمان ثواني بس وفعلا البت للسكرتيره كانت متمكنه مسكت طيز اميره لحس وركزت قوي على بين الحرمين وفضلت تضرب اميره على طيزها وعلى كسها راحت اميره قايمه من فوق ايمان وراحت في حضن السكرتير وهنا كان زي الباشا بيتخشر في خرم طيز ايمان اللي تفاجأت من حجم زب الباشا اللي قالها انتي طيزك لسه محدش ناكك فيها قبل كده يالبوه وكانت السكرتير منيكه اميره و فعلها رجليها ولسانها كان بيدخل جو من كس اميره وكانت تضربها بطراطيف صوابعها على كسها واميره هتموت وتان من صوابع البت وعملت معها وضعيه المقص كس البت بقي على كس اميره وفضلوا يحكوا في بعض وكانت بتاكل في بزاز اميره وايمان كان خرم طيزها اتعود على حجم زب الباشا اللي ايمان قمطت على زبه لانه كان بيسحبه لحد راسه ويحشره مره واحده وهي كان روحها بتروح قمطت على زبه نطر لبنه في طيزها وقالها اصبري يا ايمان انتي كنز وكانت اميره جابت شهوتها كام مره فقال للسكرتيره اطلعي وفي ثواني لبست وقامت ايمان واميره فقال لاميره انا عاوز ايمان النهارده قالت له لا ايمان معي النهارده هتبات معي قالها طيب انا هاجي ابات معاكم انا كمان وهحيب معي المدام قالت له بجد قالها اه قالت له تشرق انت والمدام وراحت بايسه قالها اقولك خدي ايمان وابقي من دلوقتي وانا هكلم حنان مراتي واجيبها واجيلك قالت له ماشي وكانوا لبسوا وعدلو هدومهم وقالهم اطلعوا من الباب ده وهم خارجين لمحت ايمان باب مفتوح كانت فيه واحده خارجه وعارفه ان محدش هاييجي من هنا ففتح الباب وشافت ايمان واميره اتنين من الرجاله معهم بنتين ملط ايمان بتقولها هو ليه ده قالت لها مهرجان النيك في الموظفات اسكتي حنان مراته ديه أجمل واسخن مره في الدنيا وراحوا على مكتب اميره اللي قالت لايمان روحي هاتي شنطتك وحاجات قابليني تحت في الجراج بسرعه عشان عاوزه اتمتع بيكي شويه
خلص الاول

تسلم ايدك 🌹
 
قصه جميله استمر تسلم ايدك 🌹🌹
 

نظام تخصيص الثيم

من هذه القائمة، يمكنك تخصيص بعض مناطق موضوع المنتدى.

اختر اللون الذي يعكس ذوقك

عرض واسع / ضيق

يمكنك التحكم في هيكل يمكنك استخدامه لاستخدام موضوعك على نطاق واسع أو ضيق.

إغلاق الشريط الجانبي

يمكنك التخلص من الازدحام في المنتدى عن طريق إغلاق الشريط الجانبي.

الشريط الجانبي الثابت

يمكنك جعل الشريط الجانبي أكثر فائدة وأسهل للوصول إليه عن طريق تثبيته.

طيات الزاوية المغلقة

يمكنك استخدامه حسب ذوقك عن طريق إغلاق/فتح الطيات في زوايا الكتل.

عودة